Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Що українці збираються купувати у Чорну п’ятницю та скільки планують витратити – опитування Viber
Фото: VectorStock
До Чорної п’ятниці Rakuten Viber провели опитування, щоб дізнатися, які товари будуть купувати українці під час розпродажу, чи планують купувати менше або більше, ніж у 2023 році. З’ясувалося, що 83% не планують покупок під час Чорної п’ятниці: 64% з них не вірять у знижки та ніколи не купують цього дня, 34% планують купити одяг і взуття. В опитуванні взяли участь 30 000 людей. Про це пише Liga.net
Чи планують респонденти купувати більше або менше, ніж минулого року:
-
64% – ніколи не купують цього дня, не вірять у такі знижки;
-
19% – цьогоріч не планують нічого купувати;
-
7% – приблизно в такому ж обсязі;
-
6% – купуватимуть менше, ніж торік;
-
4% – купуватимуть більше, ніж торік.
Загалом в опитуванні поцікавилися у респондентів, що очікують на розпродаж, які товари вони планують придбати. Трійка найпопулярніших категорій: одяг та взуття (34%), алкоголь та їжа (13%), ґаджети (12%).
Що планують купувати опитані під час знижок до Чорної п’ятниці у 2024 році:
-
34% – одяг та взуття;
-
23% – їжу та алкоголь;
-
12% – ґаджети;
-
9% – техніку для дому;
-
9% – товари для дітей;
-
9% – косметику, догляд за собою, вітаміни;
-
6% – товари для домашніх улюбленців;
-
5% – товари для дому та ремонту;
-
2% – товари для авто;
-
1% – підписки на сервіси та абонементи.