Вебінар для ритейлерів: Як аналіз клієнтів робить програми лояльності ефективними

29.10.2024
161
PR матеріал

Програми лояльності не лише утримують клієнтів, але й можуть стимулювати зростання продажів. Дослідження показують, 70% покупців схильні частіше здійснювати покупки у магазинах, які пропонують програми лояльності. А найефективніші програми лояльності збільшують дохід від клієнтів, які ними користуються, на 15-25% щорічно


Проте не всі ритейлери отримують максимальну вигоду від своїх програм, адже для цього необхідний якісний аналіз клієнтських даних.

На вебінарі «Від даних до дій: Як аналіз клієнтів робить програми лояльності ефективними» ви дізнаєтеся, як перетворити ваші програми лояльності на інструмент для збільшення доходу та покращення взаємодії з клієнтами.

Що ви дізнаєтеся на вебінарі?

Наші експерти розкажуть, як аналіз клієнтів допомагає збільшити ефективність маркетингових кампаній та покращити показники залученості. Ви побачите, як аналітичні сервіси допомагають сегментувати аудиторію та створювати персоналізовані пропозиції. Також дізнаєтеся, як точний аналіз клієнтської поведінки може підвищити рентабельність інвестицій у маркетинг.

  • Програма лояльності як стратегічний інструмент

Обговоримо як правильно інтегрувати програму лояльності в маркетингову стратегію. Учасники вебінару дізнаються, як добре побудована програма лояльності зміцнює стосунки з клієнтами, підвищує їхню лояльність і допомагає збільшити прибуток компанії.

  • Підвищення ефективності за допомогою новітніх інструментів 

Спеціаліст компанії Uployal поділиться інсайтами про те, як сучасні інструменти, такі як мобільні додатки, допомагають збільшити середній чек, частоту покупок і залучити нових клієнтів. Дізнаєтеся, як сучасні технології дозволяють програмам лояльності стати більш зручними та ефективними.

  • Аналітика для стимулювання прибутку

Ви отримаєте практичні рекомендації щодо застосування RFM-аналізу та сегментації для підвищення ефективності роботи з клієнтами. Наші експерти розкажуть про стратегії, які допоможуть вам краще зрозуміти поведінку клієнтів, їхні потреби та підвищити ефективність роботи вашої програми лояльності.

Кому буде корисно відвідати вебінар?

Вебінар стане джерелом цінних знань для бізнес-аналітиків, керівників відділів маркетингу, операційних і комерційних директорів, менеджерів з розвитку бізнесу та керівників відділів продажів.

Спікери:

  • Олена Дзюбан – Datawiz Success Manager 

  • Денис Антонюк – Integration Specialist & BES Customer Success Manager

  • Сергій Палагнюк – CEO, Head of Sales in Uployal

Дата і час:

28 листопада 2024

15:00 (онлайн, українською). 

Тривалість – 60 хвилин.

Реєстрація на вебінар

Не пропустіть можливість дізнатися, як програми лояльності допоможуть зрозуміти потреби своїх клієнтів і знаходити відповіді на важливі бізнес-питання за допомогою аналітичних сервісів.

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.