Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Вебінар для ритейлерів: Квадрантний аналіз у ритейлі – виявлення проблемних зон і нових можливостей

Щодня ритейлери аналізують тисячі SKU у своїх мережах, прагнучи покращити ефективність продажів і збільшити прибуток. Як швидко визначати проблемні товари, оцінити ефективність продажів, виявити потенціал для зростання та приймати рішення, що дають реальні результати?
Запрошуємо вас 28 лютого о 15:00 на безкоштовний вебінар від Datawiz BI «Квадрантний аналіз у ритейлі: виявлення проблемних зон і нових можливостей», де ми детально розглянемо цей метод аналізу і його вплив на ваш бізнес.
Спікери вебінару
-
Олена Дзюбан - Datawiz BES Success Manager
-
Денис Антонюк - Integration Specialist & BES Customer Success Manager
Що вас чекає на вебінарі?
Наші експерти покажуть, як за допомогою квадрантного аналізу можна:
-
швидко знаходити слабкі місця у товарному асортименті та приймати рішення щодо подальшої долі нерентабельних товарів;
-
ефективно оптимізувати ціноутворення;
-
правильно оцінювати маркетингові кампанії;
-
стратегічно зосереджуватися на пріоритетних товарних позиціях для збільшення продажів.
Квадрантний аналіз як стратегічний інструмент
Квадрантний аналіз – це ефективний інструмент, який дозволяє швидко оцінити взаємозв’язок ключових бізнес-показників, таких як ціна та прибуток, обсяг продажів і маржинальність. або маркетингові витрати і приріст клієнтів. На вебінарі ми розглянемо як використовувати цей інструмент на практиці.
✔ Як швидко оцінити ефективність товарних категорій, брендів чи окремих SKU?
✔ Які товари приносять найбільший прибуток навіть із зростанням ціни?
✔ Які взаємозв’язки між ціною, прибутковістю, обсягами продажів і маржинальністю?
✔ Як оптимізувати асортимент та ціноутворення?
✔ Де маркетингові інвестиції не приносять результатів?
Практичні кейси використання
Разом дослідимо як працює інструмент квадрантного аналізу на практиці, зокрема розглянемо:
✔ Вплив ціни на прибутковість.
✔ Оцінку ефективності маркетингових кампаній.
✔ Прогнозування сезонних коливань через оборотність та доступність залишків.
Q&A сесія
Експерти аналітичного сервісу Datawiz BI дадуть відповіді на всі ваші запитання щодо впровадження аналітичних інструментів у бізнес-процеси. Отримайте практичні рекомендації для ефективного аналізу даних, оптимізації асортименту, цінової політики та впровадження аналітичних рішень у бізнес-процеси вашої мережі.
Кому буде корисно відвідати вебінар?
Цей вебінар стане незамінним для тих, хто приймає стратегічні рішення у ритейлі та прагне використовувати сучасні аналітичні інструменти для зростання бізнесу: для бізнес-аналітиків, категорійних менеджерів, комерційних директорів, керівників відділів продажів, закупівель та маркетингових відділів.
Дата і час
- 28 лютого 2025
- 15:00 (онлайн, українською)
- Тривалість – 45 хвилин
Реєстрація на вебінар
Дізнайтесь як квадрантний аналіз допомагає швидко знаходити проблеми та покращувати бізнес-показники!
Реєструйтесь на вебінар вже зараз та отримайте практичні інструменти для зростання вашого бізнесу!