Вебінар для ритейлерів: Квадрантний аналіз у ритейлі – виявлення проблемних зон і нових можливостей

17.02.2025
306
PR матеріал

Щодня ритейлери аналізують тисячі SKU у своїх мережах, прагнучи покращити ефективність продажів і збільшити прибуток. Як швидко визначати проблемні товари, оцінити ефективність продажів, виявити потенціал для зростання та приймати рішення, що дають реальні результати?


Запрошуємо вас 28 лютого о 15:00 на безкоштовний вебінар від Datawiz BI «Квадрантний аналіз у ритейлі: виявлення проблемних зон і нових можливостей», де ми детально розглянемо цей метод аналізу і його вплив на ваш бізнес.

Спікери вебінару

  • Олена Дзюбан - Datawiz BES Success Manager

  • Денис Антонюк - Integration Specialist & BES Customer Success Manager

Що вас чекає на вебінарі?

Наші експерти покажуть, як за допомогою квадрантного аналізу можна: 

  • швидко знаходити слабкі місця у товарному асортименті та приймати рішення щодо подальшої долі нерентабельних товарів;

  • ефективно оптимізувати ціноутворення;

  • правильно оцінювати маркетингові кампанії;

  • стратегічно зосереджуватися на пріоритетних товарних позиціях для збільшення продажів.

Квадрантний аналіз як стратегічний інструмент

Квадрантний аналіз – це ефективний інструмент, який дозволяє швидко оцінити взаємозв’язок ключових бізнес-показників, таких як ціна та прибуток, обсяг продажів і маржинальність. або маркетингові витрати і приріст клієнтів. На вебінарі ми розглянемо як використовувати цей інструмент на практиці.

✔ Як швидко оцінити ефективність товарних категорій, брендів чи окремих SKU?

✔ Які товари приносять найбільший прибуток навіть із зростанням ціни?

✔ Які взаємозв’язки між ціною, прибутковістю, обсягами продажів і маржинальністю?

✔ Як оптимізувати асортимент та ціноутворення?

✔ Де маркетингові інвестиції не приносять результатів?

Практичні кейси використання

Разом дослідимо як працює інструмент квадрантного аналізу на практиці, зокрема розглянемо:

✔ Вплив ціни на прибутковість.

✔ Оцінку ефективності маркетингових кампаній.

✔ Прогнозування сезонних коливань через оборотність та доступність залишків.

Q&A сесія

Експерти аналітичного сервісу Datawiz BI дадуть відповіді на всі ваші запитання щодо впровадження аналітичних інструментів у бізнес-процеси. Отримайте практичні рекомендації для ефективного аналізу даних, оптимізації асортименту, цінової політики та впровадження аналітичних рішень у бізнес-процеси вашої мережі.

Кому буде корисно відвідати вебінар?

Цей вебінар стане незамінним для тих, хто приймає стратегічні рішення у ритейлі та прагне використовувати сучасні аналітичні інструменти для зростання бізнесу: для бізнес-аналітиків, категорійних менеджерів, комерційних директорів, керівників відділів продажів, закупівель та маркетингових відділів.

Дата і час

  • 28 лютого 2025
  • 15:00 (онлайн, українською)
  • Тривалість – 45 хвилин

Реєстрація на вебінар

Дізнайтесь як квадрантний аналіз допомагає швидко знаходити проблеми та покращувати бізнес-показники!
Реєструйтесь на вебінар вже зараз та отримайте практичні інструменти для зростання вашого бізнесу!

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.