Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Вебінар: Як знайти гроші в своїх даних: BI-аналітика, яка принесе прибуток вже завтра
Прибуток не завжди у продажах. Часто він у даних, які ви не аналізуєте.
А що, якщо знати, які метрики справді впливають на дохід, де бізнес втрачає гроші щодня — і хто з постачальників готовий платити за ваші інсайти?
Саме про це поговоримо на вебінарі "Як знайти гроші в своїх даних: BI-аналітика, яка принесе прибуток вже завтра".
Покажемо, як ритейл-мережі виявляють непомітні втрати, аналізують ефективність акцій, покращують обіг товарів і отримують додатковий прибуток — без великих інвестицій, просто завдяки детальному аналізу того, що вже є в системі.
Безкоштовний вебінар відбудеться 23 липня о 15:00.
Знайдемо приховані точки втрат (по категоріях, магазинах, SKU), обговоримо детально приклади аналізу та практичні рішення, які дають результат.
Що ви дізнаєтесь на вебінарі:
1. Точки непомітної втрати прибутку в щоденній діяльності
Витрати у ритейлі неочевидні без аналітики. Ми покажемо, як виявляти “фінансові діри” у товарних залишках, цінах, акціях, асортименті.
2. 5 типових сценаріїв втрат і чому вони повторюються
Щороку мережі стикаються з однаковими проблемами в операційній діяльності через відсутність єдиного джерела даних та системного аналізу.
3. Промо-аналітика від нашого клієнта “Лоток”
Промо-аналіз без припущень: які метрики справді мають значення, як їх рахують і навіщо бізнесу потрібна BI-система у цій задачі.
4. Монетизація даних
Отримання до 2,5% додаткового доходу за рахунок власних даних та завдяки потужним інсайтам, якими можна автоматично ділитися з постачальниками.
5. Q&A сесія
Жодних універсальних відповідей — лише фахова рекомендація, що стосується саме ваших задач.
Спікери:
Ігор Вербівський (BES Support Manager)
Сергій Чайковський (Business Development Manager Datawiz)
Роман Павлюк (Head of Analytics Department ТОВ "ЛК-ТРАНС")
Кому буде корисний вебінар:
— Власники мережі магазинів
— Операційний та комерційний директор
— Категорійний менеджер
— Фінансовий директор/аналітик
Дізнайтеся, як знайти головні джерела фінансових втрат і перетворіть свої дані на дохід.