Вебінар: Перший крок до цифрового мерчандайзингу

14.04.2025
144
PR матеріал

Коли торговельна мережа розглядає можливість переходу до цифрового мерчандайзингу, ця ідея здебільшого знаходить підтримку. Здається цілком логічним кроком: більше контролю, краща презентація товарів, зростання продажів. Проте на етапі впровадження виявляються численні перешкоди:

  • відсутність точних розмірів товарів;

  • відсутність актуальних планів магазинів;

  • фото зберігаються у месенджерах;

  • перелік торгового обладнання — у численних файлах.

Зібрати усе це в єдину систему здається занадто складним і «не на часі». Усі згодні, що планограмування потрібне, але немає розуміння з чого почати. Саме з цієї точки починається шлях більшості ритейлерів. І саме про це — наш вебінар.


30 квітня о 15:00 запрошуємо вас на вебінар «Перший крок до цифрового мерчандайзингу: від ідей до результату»

Поговоримо про те, як подолати усі бар’єри та зробити перший реальний крок до цифрового мерчандайзингу, навіть якщо у вас поки немає всіх даних.

Реєстрація на вебінар

Про що поговоримо на вебінарі:

  1. Бар’єри на старті: чому процес планограмування починається не з планограм

Більшість ритейлерів не можуть одразу перейти до створення планограм через відсутність базових даних про товари, обладнання чи плани магазинів. На вебінарі розберемо, як подолати ці перешкоди, правильно організувати підготовку і запустити процес швидко. 

  1. Які дані про товари необхідні перед впровадженням планограмування

Створення ефективної планограми починається з підготовки товарної бази.
Розкажемо, які саме дані необхідні (розміри, фото, штрихкоди, категорії, бренди тощо), як швидко побудувати товарну базу і не витрачати зайвий час.

  1. Покроковий план запуску цифрового мерчандайзингу

Пояснимо, як організувати процес поетапно: від підготовки плану магазину та обладнання до формування бази з параметрами товарів.

  1. Скільки часу займає запуск планограм

Поділимося досвідом та факторами, які впливають на швидкість впровадження процесу планограмування. 

  1. Як цифрові інструменти економлять ваші ресурси 

Покажемо, як сучасні інструменти допомагають автоматизувати процеси в мережах. Яким чином відбувається оцифрування товарів за допомогою Listex та як це допомагає швидко запустити процес планограмування?

  1. Q&A-сесія

Наші експерти дадуть відповіді на ваші запитання щодо ефективного впровадження цифрового мерчандайзингу у бізнес-процеси вашої мережі.

Спікери:

Антоніна Філінська — CEO, Datawiz
Даниїл Терентьєв — Customer Success Manager, PlanoHero
Марина Білик — Менеджер з розвитку проєктів Listex

Для кого цей вебінар:

  • Власників магазинів та мереж.

  • Операційних і комерційних директорів.

  • Спеціалістів із планограмування.

  • Мерчандайзерів, категорійних менеджерів.

  • Усіх, хто хоче побудувати стратегічний процес планограмування.

Дізнайтесь, як зробити перехід до цифрового мерчандайзингу простим і ефективним.

Готуйтеся до змін, які принесуть результат — реєструйтесь прямо зараз!

Реєстрація на вебінар



Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.