Як звучить ваш бізнес? Представляємо спікера Всеукраїнської онлайн-конференції з продажів в ритейлі – Ольгу Мандичеву, власницю та директорку компанії Retail Music

17.10.2024
117

Кожен з нас помічає музичний супровід в магазинах, ресторанах, салонах краси та навіть приватних клініках. Здається так було завжди й музика – невіддільна частина ритейлу. Але за таким органічним сприйняттям музичного супроводу стоїть досить глибинна робота з вивчення ринку, цільової аудиторії, сезонності та ще близько десятка факторів.


Сучасні дослідження доводять, що музика торгового простору безпосередньо впливає на продажі. Музичні композиції можуть органічно підвищити продажі товарів та послуг, підкреслити атмосферу та відобразити статус вашого бізнесу. Так само легко музика може працювати проти вас.

В рамках Всеукраїнської онлайн-конференції з продажів в ритейлі власниця та директорка компанії Retail Music Ольга Мандичева розповість «Як музичне оформлення впливає на продажі в ритейлі».
-Комунікація з клієнтом через музику
-Суперсили сучасного аудіомаркетингу Всеукраїнської онлайн-конференції з продажів в ритейлі практична, емоційна, соціальна та фінансова складова
-Проявлення індивідуальності бренду через музику
-Очевидні та неочевидні фактори впливу музики на продажі
-Ліцензійна музика – чи дійсно це має значення?

Кожен учасник конференції матиме змогу поставити власне питання лектору, щоб ваш бізнес зазвучав якісно та унікально!
Конференція відбудеться 25 жовтня з 10:00 до 19:00

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.