Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
МЗС офіційно повідомило про повернення брендів Zara, Pull&Bear і Bershka в Україну
Фото: fergana
Бренди іспанського ритейлера Inditex – Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka – повертаються в Україну. Про це йдеться у коментарі Міністерства закордонних справ України, пише Forbes
«МЗС України офіційно підтверджує, що бренди однієї з найбільших у світі дистрибʼюторських груп в індустрії моди Inditex – Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home – повертаються в Україну», – йдеться у повідомленні.
МЗС зазначило, що на доручення президента України з 2022 року веде системну роботу з усіма провідними міжнародними брендами, які залишили український ринок через початок повномасштабної війни РФ, задля відновлення їхньої роботи в Україні.
«Повернення Inditex є наступним кроком після відновлення роботи McDonald’s, H&M та інших компаній», – наголосили в МЗС.
Читайте також: H&M готує до відкриття перший від початку війни новий магазин у Києві
«Zara повертається в Україну після дворічного закриття», – з таким заголовком 1 березня вийшла новина на сайті Financial Times.
Inditex планує відкрити 50 магазинів в Україні. Відновлення роботи почнуть із 20 магазинів, зокрема у торговельних центрах Києва, йшлося у повідомленні видання із посиланням на пресслужбу Inditex.
В Україну група Inditex зайшла у 2008 році. Тоді першим магазином стала Zara на столичному Хрещатику. Наприкінці 2022 року ритейлер закрив його «з комерційних причин».
Пізніше в Україні зʼявилися й інші бренди Inditex: Bershka, Stradivarius, Pull & Bear та преміальний Massimo Dutti. «Ми вважаємо Україну потенційно привабливим і розвиненим ринком, тому модель управління така ж, як і в Європі», – розповідали у 2008 році у пресслужбі компанії.
До 24 лютого 2022 року в Україні працювали 65 магазинів Inditex у восьми містах України. У 2021-му іспанська компанія разом зі шведським ритейлером H&M займали 3,6% від усього ринку в 115 млрд грн, розповідав у квітні 2023 року генеральний директор компанії Pro-Consulting Олександр Соколов.