Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Валерій Бондарь перейшов з АТБ до МХП
Коллаж: RetailersUA
Валерій Бондарь пішов з посади маркетинг-директора "АТБ". Його нова робота — радник голови правління з питань маркетингу в МХП.
В кінці березня Валерій Бондарь повідомив про завершення кар'єри в національній мережі продуктових супермаркетів "АТБ".
Він обіймав посаду маркетинг-директора з серпня 2019 року і пропрацював в компанії 3,5 роки.
"Ми зробили інтернет-магазин АТБ, проєкти з Таблеточками, посадили нові ліси, ми вигадали кіндер для дорослих та запустили найпопулярніші мобільні ігри, зняли купу кліпів та подарували людям купу авто, житла і чого тільки можливо. Згодом ми разом почали битись проти ворога та підтримали країну! Ми годували наших воїнів та постраждалих, і мотивували націю на боротьбу!", — написав на своїй Facebook-сторінці топ-менеджер.
В коментарі для RetailersUA він повідомив, що тепер працює в компанії МХП, на посаді радника голови правління з питань маркетингу. Валерій Бондар проходить процес онбоардінгу, тому деталі нової роботи розповість згодом.
Бондарь має великий досвід в ритейлі: він працював маркетинг-директором харківської продуктової мережі "Класс", керівником програми лояльності Varus та "Бруснічка".
МХП має свої проєкти в ритейлі. Засновник агрохолдингу МХП Юрій Косюк планує перетворити свій бізнес на кулінарну компанію. "Виробництво сировини стає лише частиною бізнес-ланцюжка МХП. Кінцевий продукт – це їжа, готова чи набір інгредієнтів", – розповідав він у 2021 році. Протягом 2022 року компанія відкрила 200 торгових точок "М'ясомаркет", що працюють у форматі "магазин біля дому". Загалом холдинг має понад 2000 роздрібних точок в різному форматі, 1300 з яких — франчайзингові.