Споживачі у США стали більше витрачати на замовлення продуктів онлайн. Опитування

03.02.2022
1661

Фото: milieucentraal.n

Головною причиною замовлень продуктів онлайн у 2022 році є зручність та обмеження часу на похід до магазину. Так відповіли 46% респондентів опитування платформи з рецептами Chicory серед понад 1000 покупців у США. 


За даними опитування, 72% замовляли продукти онлайн за останні 90 днів. Цікаво, що лише 10% респондентів повідомили, що турбота про здоров’я та безпеку була головною причиною замовити продукти онлайн із доставкою. Вони також вказали на перевагу цифрового досвіду над досвідом у магазині. 

Понад 50% респондентів повідомили, що замовляють продукти в інтернеті принаймні раз на тиждень. З респондентів, які повідомили, що додавали продукти до кошику щодня, 90% робили онлайн-замовлення принаймні раз на тиждень (44% раз на тиждень і 46% частіше ніж раз на тиждень).

Опитування також показує, що покупці в інтернеті готові витрачати гроші. Більше третини респондентів повідомили, що витратили понад $100 на замовлення в онлайні, що майже на 16% більше, ніж у 2021 році.

Лояльність до бренду та магазину важлива для онлайн-покупців. Респонденти, які покупають лише в інтернеті, у 3,5 рази частіше виявляють лояльність до брендів, при цьому 93% мають на увазі конкретні бренди, створюючи список покупок. Крім того, лише онлайн-покупці також у 14,7 рази частіше виявляться лояльними до того самого продуктового магазину.

На думку респондентів, основним драйвером зміни сервісу доставки є ціна (52%). Коли покупці обмірковують повторну покупку, ціна знову є головним фактором (32%), за нею йдуть смак (21%) і здоров’я харчування (13%).

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.