Прогноз: у 2022 році на електронну комерцію буде приходитися 33% роздрібних продажів

27.01.2022
971

Фото: Ageless

За даними сестринської компанії WARC під назвою Edge by Ascential, очікується,  що у цьому році на електронну торгівлю буде приходитися третина (33%) продажів серед мережевих роздрібних компаній у всьому світі, у порівнянні з показником 23% до пандемії у 2019 році. Про це повідомляє Sostav.


Повідомляється, що зростання ймовірно буде продовжуватися і надалі, а у 2026 році частка електронних продажів складе 39%. Це відбуватиметься на тлі стрімкого зростання онлайн-продажів і стабільних або все менших продажів у оффлайн-магазинах у всьому світі.

Компанія Edge by Ascential також виявила, 60% мережевих роздрібних компаній тепер пропонують доставку протягом двох годин (або швидше), а майже 30% роблять доставку за 30 хвилин.

Згідно з прогнозами WARC Data реклама в електронній торгівлі зазнає найбільшого розвитку у цьому році, а її витрати збільшаться на 26,8%.

Бренди також відповідають на таке стрімке зростання, об’єднуючи разом свої команди з електронної торгівлі та цифрового брендингу, зокрема про такий підхід повідомили 25% маркетологів.

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.