Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Китайський онлайн-гігант JD.com відкрив роботизовані магазини у Нідерландах
Китайський гігант електронної комерції JD.com, який вважається конкурентом Amazon, вийшов на ринок Європи, відкривши два магазини у Нідерландах. У магазинах під торговою маркою Ochama замовлення збиратимуть роботи, повідомляє Chain Store Age.
Покупці можуть використати додаток Ochama для замовлення будь-яких товарів: від їжі до косметики та речей для дому. Їхні замовлення у магазині збирають роботи. Коли покупець прийде до магазину, він може відсканувати штрих-код у своєму додатку, а його замовлення будуть доставлені йому конвеєрною стрічкою. Крім того, покупці можуть відвідати шоу-рум магазину самовивозу, щоб ознайомитись з асортиментом товарів. Вони також можуть вибрати послугу доставки додому наступного дня, не заходячи до пункту самовивезення.
За словами головного операційного директора Ochama Марка ден Баттера, повністю використовуючи роботизовані технології логістики та управління ланцюжками постачання, нові магазини можуть знизити ціну на продукцію ще на 10% на користь покупців.
У планах компанії відкрити ще два такі магазини у містах Амстердам та Утрехт у Нідерландах.
Нагадаємо, JD.com відкрила перший європейський магазин у Нідерландах під брендом Ochama, щоб уникнути плутанини зі спортивним магазином британського ритейлера JD Sports.
Вихід JD.com до Європи означає початок потенційного виклику Amazon, який почав розвивати у Великій Британії магазини формату Amazon Go.
JD.com є другою за величиною e-commerce платформою у Китаї, і є абсолютним лідером з доходів і не боїться конкуренції з боку Tmall або Suning.com, які належать Alibaba. У 2019 році чистий обсяг продажів JD.com досяг позначки $70 млрд і більш ніж утричі перевершив Suning.com. Зараз вартість компанії оцінюється у $116,88 млрд, середнє зростання виторгу за 5 років становить 32,73%.
JD.com отримує більшу частину свого доходу з Китаю, але останні роки розширила свою присутність за кордоном. Компанія керує сайтом онлайн-покупок Joybuy.com. Вона має підприємство з електронної комерції у Таїланді, а також є найбільшим акціонером в'єтнамської торгової платформи Tiki. У недавньому інтерв'ю CNBC виконавчий директор роздрібного бізнесу JD сказав, що компанія веде подальший стратегічний аналіз у В'єтнамі та Європі як потенційні місця для розширення.