Безконтактні платежі, програмний РРО, оплата частинами — які інновації пропонує бізнесу платіжний сервіс LiqPay

30.12.2021
2183
Партнер проекту

Українські споживачі звикли розраховуватися за покупки за допомогою смартфона і бізнес це бере до уваги. Полегшити безготівкову оплату допомагає LiqPay. Це платіжний сервіс, який з 2008 року надає можливості інтернет-еквайрингу — прийом платежів на сайтах, мобільних додатках, підключених до інтернету. З якими новинками LiqPay проводить рік, що бізнес може знайти цікавого для себе і допомогти своїй справі, щоб отримати лояльного клієнта, ми розповідаємо у партнерському матеріалі спільно з "ПриватБанком"


Як зазначається у повідомленні НБУ, у першому півріччі дев'ять із десяти операцій з платіжними картками були безготівковими (майже 90% від загальної кількості операцій з платіжних карток). Частка безготівкових операцій із суми становила 60,6% від усіх операцій з картками. Минулого року за підсумками аналогічного періоду ці показники становили 86,1% та 55,1% відповідно.

За даними регулятора, за останні півроку загальна кількість платіжних карток в Україні зросла на 4% і склала 76 млн штук. З них 54,3% (41,3 млн) використовувалися у червні 2021 року для здійснення видаткових операцій. 

Кількість безконтактних карток, які у червні використали українці для здійснення операцій, досягла майже 15,1 млн штук. Приблизно кожна десята активна у червні платіжна картка — токенізована (Токенізовані платіжні картки створені внаслідок заміни реквізитів платіжних карток на унікальні цифрові ідентифікатори, що використовуються для проведення операцій із застосуванням гаджетів з функцією NFC — прим.ред.). Їхня кількість становить 4,8 млн штук, що у 1,7 разу більше, ніж рік тому.

Фото: depositphotos.com

Відповідно менше третини операцій у торгових pos-терміналах за сумою та за кількістю здійснювалася з фізичним зчитуванням даних з носія картки (29,4%). Інші дві третини угод — це безконтактні операції (операції з безконтактної картки або за допомогою смартфонів та інших гаджетів). У першому півріччі 2021 року їхня сума становила майже 268 млрд грн.

У дослідженні MasterIndex, яке провела Mastercard, йдеться, що 49% українців у майбутньому повністю готові перейти на оплату карткою та відмовитися від готівки, при цьому 48% за останній рік стали частіше платити за допомогою безготівкового розрахунку. Такий фактор, як наявність безготівкової оплати у магазині або торговій точці, важливий для 52% українців, а 8% не відвідують магазини, де оплатити карткою за товар неможливо. Українці вважають, що безготівкова оплата — це зручність, швидкість, безпека, можливість контролювати свої фінанси та гігієнічність. 61% українців хотіли б, щоб на ринках була можливість розплачуватися безготівково, 47% — у кіосках та невеликих магазинах, а 38% — у громадському транспорті.

За словами віце-президента з розвитку бізнесу Mastercard в Україні Юрія Батхіна, зараз кожна друга оплата картками Mastercard в Україні — це цифрова оплата з NFC або онлайн.

“При цьому NFC-оплати становлять 37% від усього обсягу безготівкових транзакцій картками Mastercard у фізичному ритейлі. Це один із найвищих показників у Європі: ми випереджаємо такі країни, як Польща, Німеччина, Голландія та багато інших” — розповів Батхін.

Клієнти в усьому світі вже знають, що безконтактна оплата — це безпечний шопінг. Це розуміє команда LiqPay, тому за час свого існування сервіс обріс зручними та передовими методами оплати: PrivatPay, Apple Pay, Google Pay, FacePay24 та багато інших.

За інформацією LiqPay, найпопулярніші послуги сервісу серед підприємців це інтернет-еквайринг. З ним працює весь ритейл. Враховуючи діджиталізацію у всьому світі, офлайн поступово переходить в онлайн, а відповідно попит зростає. “Друга за популярністю послуга – виплати на карти. Така послуга буде цікавою, у тому числі страховим компаніям для виплати страхового випадку, а також ритейлу для повернення оплати за товарами/послугами”, — розповідає керівник Дирекції діджитал банкінгу "ПриватБанку" Олександр Кулик.

У 2021 році сервіс LiqPay слідував трендам ринку та надав нові можливості:

— зниження інтерченджу, і, відповідно, зниження тарифу на інтернет еквайринг; Стандартний тариф у LiqPay знижено з 2.75% до 2.2%;

— підключення Бонус+ від "ПриватБанку";

— токенізація Visa та Mastercard;

— нова, інтуїтивно зрозуміла реєстрація;

— ПРРО для продавців;

— Оплата частин для всіх мерчантів LiqPay. Тепер для інтеграції прийому платежів на сайті та сервісу "Оплата частинами" розробникам не потрібно робити 2 різні технічні інтеграції. "Оплата частинами" вже зараз доступна для всіх клієнтів, підключених до LiqPay. На даний момент до сервісу підключено понад 10 000 продавців.

З нового року, згідно із законом, ФОП мають обов'язково фіксувати всі розрахунки, тобто переходити на повну фіскалізацію. Зважаючи на це, з початку 2021 року кількість ПРРО зросла вдвічі, проте кількість касових апаратів практично не змінилася. Про це повідомляє Opendatabot.

LiqPay орієнтував можливості отримання платежів ФОП/ФОП, малого бізнесу з початковим рівнем автоматизації. Прийом платежів здійснюється через найрізноманітніші інструменти та методи платежів, а це означає, що будь-який вид бізнесу знайде собі застосування для прийому оплат. Це можуть бути звичайні оплати карткою, Apple Pay, Google Pay, так і оплати через QR, Invoice, чат боти Viber та Telegram, мобільні програми. Оплата через термінал "ПриватБанку". "А для простоти інтеграції у нас також є готові CMS і SDK," — підсумували у "ПриватБанку".

Нові можливості LiqPay допоможуть підприємцям збільшити продаж завдяки доступу до більш ніж 132 мільйонів активних користувачів по всьому світу.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.