Екс-маркетинг-директор Mister Cat та Mamamia створив сервіс інтеграції служб доставки Glovo, Rocket, Bolt Food з POS-системами ресторанів

23.11.2021
641

Фото: Depositphotos

Колишній маркетинговий директор мереж Mister Cat і Mamamia Сергій Чайка створив GetOrder Biz — сервіс інтеграції Glovo, Rocket, Bolt Food з POS-системами ресторанів. Про це він розповів Retailers. Мета сервісу - автоматизувати ручний процес підтвердження замовлень на доставку персоналом.


«Ми хотіли автоматизувати цей процес. Під час ресерчу я виявив деякі успішні кейси у Corezoid з Glovo. Однак після спілкування з Corezoid стало зрозуміло, що підготовка інтеграції з ними – це тривалий та дорогий процес. Паралельно з цим натрапив на проект Deliverect, який, за описом, представляє онлайн-хаб для зв'язки агрегаторів доставки їжі та POS-системи ресторанів. Але проект не працює в Україні, причому на нашому ринку, очевидно, є попит», — розповів про ідею створення сервісу Сергій Чайка.

За його словами, часто мереж закладів, які також працюють і на доставку, мають кілька планшетів тільки одного з агрегатора доставки їжі. Всі замовлення від клієнтів надходять на планшет. Щоб взяти замовлення на виконання, оператор повинен перебити замовлення у внутрішню POS-систему ресторану, тільки після цього замовлення передається на кухню. Якщо заклад співпрацює відразу з кількома агрегаторами, кількість планшетів збільшується і часто трапляються випадки, коли персонал не встигає своєчасно підтвердити замовлення.

Хаб GetOrder дозволяє автоматизувати те, що займає багато часу:

  • оновлення стоп-листів та меню;
  • передача замовлення у POS.

Скрін: GetOrder

Для інтеграції з хабом потрібно додати ліцензію до API POS і підключитися до агрегатора через токен, отриманий через обліковий запис менеджера.

Наразі GetOrder вже інтегрований з Glovo та Rocket, а також ведуться переговори про співпрацю з Bolt Food.

За словами Чайки, хабом getOrder вже зацікавилися великі гравці, серед яких Mafia, мережа «Привітів» (ресторани “Китайський привіт”, “Японський привіт” та “Тайський привіт” у Києві), Mimosa груп та “Чін Чин”.

У планах розробника сервісу - інтеграція з популярними POS-системами в СНД, впровадження функціоналу замовлення через QR-код, а також запуск можливості для ресторанів запустити інтегрований сайт та додаток у пару кліків.

Фото: Depositphotos

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.