Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Український стартап для ціноутворення Competera залучив $1,5 млн. Інвестиції планується витратити на освоєння ринку США
Фото: MC Today
Українська хмарна платформа для ціноутворення Competera залучила $1,5 млн. інвестицій. Про це повідомляє Telegram-канал Speka. Інвестори проекту очікують, що за 2-3 роки компанія стане єдинорогом.
Компанія оголосила про залучення late-seed-раунду від фонду Flyer One Ventures. Також раунд підтримав Кірат Ананд – керівник стратегії ціноутворення у Walmart та новий стратегічний консультант Competera. Виручені гроші компанія планує витратити на освоєння ринку США, а також прискорення зростання бізнесу.
У прес-релізі компанія пише, що сума раунду склала $1,5 млн. За даними Crunchbase, компанія залучила $1,3 млн від Flyer One Ventures ще у травні 2021 року. Генеральний партнер Flyer One Ventures Віталій Лаптенок підтвердив, що угода була закрита давно. Загалом Competera залучила вже $2,8 млн інвестицій.
Детальні умови угоди у компанії не розкривають. Проте повідомляють, що до кінця 2022 року очікують отримати оцінку $100 млн.
- Олександр Галкін та Олександр Сазонов запустили Competera у 2014 році. Сьогодні продуктом користується понад 100 світових рітейлерів, у тому числі Lego, Vodafone, Staples. У компанії говорять, що інструмент допомагає торговим мережам збільшити валовий прибуток на 9%.
- Платформа Competera ґрунтується на технології штучного інтелекту. Вона аналізує близько двадцяти факторів – структуру та еластичність попиту, репутацію бренду, взаємовплив цін на різні товари. У результаті клієнти отримують рекомендації щодо ціноутворення на будь-якому рівні – від окремого магазину до цілої країни.
- На бізнес-сніданку OmniMeeting, організованому Retailers, Олександр Галкін розповів, як рітейлерам формувати ціну на товари, як автоматизувати цей процес і навів кілька кейсів.