Щомісячна виручка стартапу для HoReCa Choice склала більше $ 20 000, а кількість клієнтів збільшилася до 3 000

16.07.2021
3475

ain.ua

Загальна виручка сервісу для ресторанів Choice, який запустився у жовтні 2020 року, вже становить більше $20 000, а кількість їх клієнтів - 3 000. Стартап запустився у 10 країнах, основні серед яких Україна, Росія, Польща, Чехія, а незабаром планується запуск в Італії, Франції, Іспанії, повідомив на GET Business Festival general manager стартапу Choice Володимир Оляницький.


За його словами, MRR ( "гарантована" щомісячна виручка ", отримана від підписок клієнтів, які приєдналися раніше - Ред.) Choice становить $13 000 за 9 місяців роботи стартапу. У коментарі Retailers Оляницький підкреслив, що ця виручка зростає на 10% щомісяця. Він додав, що зараз Choice користуються понад 3 000 клієнтів у 10 країнах. При цьому відвідувачі кафе і ресторанів зробили вже понад 2,7 млн ​​сканувань QR-кодів.

Щодня на підключення Choice приходять 50-70 заявок.  Володимир Оляницький розповів, що зараз разом зі своїм партнером Олексієм Іл'яшем ведуть переговори з мережею готелів Reikartz, а "Сільпо" підключають на власний сервіс доставки Choice.

Що відомо про Choice?

Основний продукт Choice - онлайн-меню. Засновники зробили рішення максимально простим: замовник залишає заявку на платформі, рішення для нього роблять під ключ. У стартапу є чотири тарифних плани - чим дорожче, тим більше функцій. Найпростіший - Basic, тільки з QR-меню, коштує $12 у місяць.

А у більш "просунутому" пакеті Standart підключені онлайн- і офлайн-платежі, можна оформити доставку або самовивіз. Також є й інші функції - відгуки, аналітика, автоматичний переклад меню, збір клієнтської бази, SMS-повідомлення для гостей. Standart коштує $25, а Pro - $76 у місяць.

Команда Choice складається з 25 осіб, офіси розташовані у Києві і у Празі. Команда у Києві працює з країнами СНД, офіс у Празі відповідає за європейський ринок.

Володимир Оляницький зазначив, що кінцева мета його з партнером бізнесу - давати можливість закладу HoReCa збирати базу клієнтів, які здійснюють транзакції, і потім працювати повторно з цією базою клієнтів.

Автор: Олександр Шаріпов

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.