Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Etsy представив віртуальний будинок з можливістю здійснення покупок
Фото: Etsy
Маркетплейс виробів ручної роботи Etsy представив Etsy House. Це проект доповненої реальності, який дозволяє покупцям здійснювати покупки всередині віртуального будинку, декорованого ретельно підібраними товарами з майданчика. Про це повідомляє Retail Dive.
Etsy House пропонує реалістичні візуалізації і зображення товарів у віртуальному будинку, відзначених нагородою Etsy Design, у тому числі, меблі, твори мистецтва та інше. Якщо користувач зацікавлений у товарі, він може навести на нього курсор, переглянути інформацію і перейти по посиланню для покупки. Проект створений у співпраці з творчою студією візуалізації The Boundary.
З Etsy House маркетплейc продовжує експериментувати з технологіями доповненої реальності. У червні 2020 року компанія випустила інструмент доповненої реальності, який дозволяє покупцям переглядати твори мистецтва, фотографії та постери через додаток на будь-якій поверхні.
Фото: Etsy
Etsy далеко не єдиний рітейлер, що використовує доповнену і віртуальну реальність, яка дозволяє клієнтам протестувати товари у віддаленому режимі. У травні 2020 британський онлайн-магазин одягу Asos представив інструмент доповненої реальності, що дозволяє бачити моделей у предметах одягу на сторінках товарів. А в серпні 2020 року Amazon представила торговий інструмент з доповненою реальністю, який дозволяє покупцям візуалізувати через додаток деякі товари категорії "меблі" від Amazon і її сторонніх продавців.
- Нагадаємо, влітку Etsy придбав платформу для перепродажу Depop за $1,63 млрд.
Переклад: Людмила Будіна