Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Amazon розширює свою технологію оплати долонею ще у 60 магазинах
Фото: Amazon
Amazon впроваджує технологію оплати долонею Amazon One в інших магазинах. Спочатку технологія була доступна у двох магазинах Amazon Go у Сіетлі у вересні 2020 року. Тепер Amazon One доступна більш ніж у 60 торговельних точках у США, включаючи Amazon Go, Whole Foods Market, Amazon Books, Amazon 4-star, Amazon Fresh і Amazon Pop Up.
В Amazon Go і Amazon Fresh, покупці, як і раніше будуть мати можливість заходити до магазину за допомогою програми Amazon або замість цього можуть використовувати свою долоню у магазинах, що підтримують технологію Amazon One.
Щоб зареєструватися в Amazon One, потрібно вставити свою кредитну карту у пристрій або кіоск Amazon One у магазині. Потім навести долоню на пристрій і ввести номер свого мобільного телефону, щоб завершити реєстрацію. Покупці можуть зареєструвати обидві долоні. Amazon One використовує інформацію, вбудовану у долоню клієнта, для створення унікального відбитка.
Amazon One - друга передова технологія цифрових платежів/верифікації, яку Amazon надала стороннім партнерам по ліцензії. У березні 2020 року компанія почала робити технологію, яка підтримує формат магазину Amazon Go без кас, доступною для інших рітейлерів. Крім того, компанія розраховує застосовувати цю технологію для ідентифікації особистостей у громадських місцях від офісів до стадіонів. Amazon вже оголосила про партнерство з продавцем квитків AXS, який має намір впровадити це рішення у відкритому амфітеатрі Red Rocks Amphitheatre у Колорадо.
Джерело: Chain Store Age