Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Facebook виплатить $1 млрд авторам контенту на своїх платформах
Фото: Global Look Press/Silas Stein
Facebook планує виплатити $1 млрд до 2022 року користувачам, які створюють контент для соціальних мереж. Компанія створить специальні бонусні центри в Instagram і Facebook, аби користувачі могли дізнатися більше детальної інформації. Про це повідомляє Retail Dive.
«Ми хочемо створити кращі платформи для того, щоб мільйони авторів могли заробляти на життя. Тому ми запускаємо нові програми і витратимо більше $1 млрд на винагороди авторам відмінного контенту на Facebook і Instagram до 2022 року. Інвестиції в авторів — це для нас не нове, але я радий постійно розширювати цю роботу», — зазначив генеральний директор компании Марк Цукерберг.
Виплати будуть проводитися у рамках бонусної програми – за досягнення певних показників.
Величезна популярність TikTok зробила його першим конкурентом для Facebook та потужним драйвером продажів: продукти, які популярні на платформі завдяки рекомендаціям творців, швидко розпродаються у магазинах. Зараз Facebook намагається переманити на свої платформи авторів з великою кількістю передплатників, у тому числі з TikTok і YouTube.
Крім цього заохочення користувачів до взаємодії з контентом може допомогти Facebook вирішити зростаючі проблеми, пов'язані з екосистемою цифрової реклами, оскільки призначені для користувача дані і конфіденційність залишаються під прицілом.