Iндійського онлайн-рiтейлера Flipkart оцінили в $ 37,6 млрд за півроку перед IPO

13.07.2021
522

Фото: Flipkart

Індійський онлайн-рітейлер, конкурент Amazon, Flipkart залучив $ 3,6 млрд у останньому інвестраунді. Після цього оцінка компанії перед IPO, яке заплановане на початок 2022 року, досягла $ 37,6 млрд. Про це повідомляє Techcrunch.


Новий раунд фінансування є найбільшим серед індійських стартапів, відзначає Techcrunch. Його очолили сінгапурський держфонд GIC, канадський CPP, Vision Fund 2 від SoftBank, Walmart і інші. Очікується, що залучені кошти направлять на те, щоб задіяти made-in-India технології і трансформувати споживчу середу.

«Служачи споживачам, ми зосередимося на прискореному зростанні мільйонів малих і середніх індійських підприємств. Ми будемо продовжувати інвестувати у нові категорії та використовувати індійські технології для трансформації споживчого досвіду та розвитку ланцюжка поставок світового класу», — зазначив Калян Крішнамурті, генеральний директор Flipkart Group, у заяві.

Список інвесторів примітний поверненням SoftBank у ряди акціонерів Flipkart. Японський холдинг, який вкладає у технологічні і компанії нової економіки, оголосив про продаж 20-відсоткової частки Walmart у 2018 році.

Flipkart вважається головним конкурентом Amazon в Індії, на ринку якої досі переважають фізичні магазини, а потенціал онлайн-торгівлі оцінюється у $100 млрд на рік. Згідно зі спільним звітом Unicommerce і Kearney, за останні три місяці 2020 року сектор e-commerce в Індії виріс на 36% у річному численні за обсягом і на 30% у річному численні у вартісному вираженні.

Однак найбільшу загрозу для обох лідерів ринку зараз становить посилення у країні правил для інтернет-магазинів.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.