Як перетворити доставку «останньої милі» в конкурентну перевагу: досвід компанії VanOnGo

19.02.2021
6821
PR-Матеріал

Фото: VanOnGo

«Остання миля» - це останній етап доставки замовлення (товару) до кінцевого споживача. Дуже часто через збої на «останній милі» магазини втрачають покупців, а зрештою і свою репутацію. Але якщо є проблема, значить знайдеться і той, хто її вирішить.


У 2020 році на український ринок вийшов інноваційний сервіс доставки — VanOnGo, який з’явився завдяки прагненню кардинально змінити логістичні процеси в царині «останньої/першої милі» як послуги. Він дає можливість бізнесу виграти на сьогоднішньому ринку завдяки власному досвіду доставки й ефективному переміщенню товарів зі складу до магазинів і/або до дверей клієнтів.

«Доставка «останньої милі» є одним із найважливіших чинників, що впливають на прийняття споживачем рішення про покупку. Згідно з дослідженнями Capgemini Research Institute, 84% онлайн споживачів не повернуться до бренду після поганого досвіду доставки. Водночас задоволені доставкою споживачі витрачають на 12% більше в цього ритейлера», — говорить Денис Лановський, менеджер із продажів VanOnGo.

Дійсно, найскладнішим аспектом усього ланцюжка постачання кожного дистриб’ютора завжди була «остання миля». Попри те, що це найкоротша частина шляху до кінцевого клієнта, це найдорожчий і тривалий відрізок шляху через складнощі з доставкою у місця, де немає вантажних доків й легкодоступної дорожньої інфраструктури. Згідно з різними джерелами, на неї припадає до 53% всіх витрат у ланцюзі постачань.

«Очікування онлайн покупців щодо термінів доставки змінилися назавжди. Орієнтиром є Amazon з послугою «доставки наступного дня», але цього недостатньо, і споживачі шукають можливість доставки в той же день. І ми розв’язуємо це завдання!, — каже Денис Лановський, — Зараз ми успішно співпрацюємо з найбільшим меблевим ритейлером — JYSK, з кількома інтернет-магазинами, які з нашою допомогою оперативно доставляють клієнтам габаритні товари. А за межами України нашими послугами користується портал Kaspi.kz, який займає перше місце в рейтингу найбільших казахстанських торгових інтернет-майданчиків TOP KZ Retail E-Commerce».

У той час як пандемія істотно підвищила попит на інтернет торгівлю, наявність надійної транспортної компанії стало життєво важливим для представників бізнесу, бо це дає змогу підтримувати ефективність бізнесу і здійснювати доставку якісно і своєчасно.

«Якщо чесно, мало хто з представників малого та середнього бізнесу має можливість отримати вигоду з якісної доставки останньої милі. У більшості випадків вона швидше є істотною статтею витрат, ніж конкурентною перевагою, — коментує ситуацію Дмитро Бендаловський, керівник Business Development компанії VanOnGo в Східній Європі. — Але ми вирішили довести, що це можливо! Наша передова система планування й розрахунку маршрутів, а також передбачення попиту гарантує точну доставку, у строго визначений час. А система виставлення рахунків допомагає контролювати й оптимізувати витрати заздалегідь».

Крім цього VanOnGo:

  • Консолідує всі регулярні логістичні потреби через одне операційне вікно

  • Робить віддачу від інвестицій у логістику більш ефективною

  • Збільшує поточні логістичні потреби для компенсації ризиків пікових навантажень

  • Кінцевий споживач може контролювати доставку в режимі реального часу

  • Істотно знижує вартість доставки товарів і замовлень

Простий у використанні, стійкий та надійний API дає можливість із легкістю інтегрувати будь-яку систему документообігу онлайн-бізнесу клієнта компанії з платформою VanOnGo.

Клієнт може скласти необхідний маршрут із будь-якою кількістю зупинок, використовуючи завантаження CSV файлу, або коригуючи деталі маршруту вручну.

Сервіс пропонує транспортні засоби будь-яких габаритів і може розрахувати найбільш ефективний маршрут з опціями запланованої заздалегідь доставки або експрес доставки в той же день.

«Завдяки винятковій якості й високій ефективності логістики, VanOnGo перетворює доставку зі справжнього випробування в конкурентну перевагу, і дає змогу представникам бізнесу перемогти на сьогоднішньому ринку, де клієнт завжди правий, а кожна копійка на рахунку», — резюмує Дмитро Бендаловський.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.