Нові реалії логістичної галузі 2020 з точки зору Групи «Рабен»

16.02.2021
1488
Pr-Матеріал

2020 рік увійде в історію як складний період для багатьох галузей. Пандемія COVID-19 змінила світову економіку та спосіб ведення бізнесу. Незважаючи на це, Група Рабен завершила попередній рік з виручкою, що перевищила 1,26 млрд євро&  У компанії сфокусувалися на тому, щоб забезпечити безпеку своїх співробітників, безперервність процесів доставки та впровадити важливі інновації


Реалії минулого року вимагали від логістичної галузі гнучкості та оперативного пристосовування до нових швидко змінних умов. З самого початку Група Рабен приділяла найбільшу увагу, з одного боку, безпеці та охороні здоров’я своїх співробітників та підрядників, а з іншого, забезпеченню безперервності діяльності та наданню послуг на максимально високому рівні. 

Компанія вважає минулий рік успішним, з виручкою на рівні 1,26 млрд євро. Основними галузями, які компанія обслуговувала у 2020 році, були продовольча (30%), споживчі технології (21%), автомобільна промисловысть (17%), роздрібна (12%) хімічна (11%), непродовольча (споживчі товари повсякденного попиту) (9%). У європейській логістичній мережі найбільшу частину послуг, що надаються Групою Рабен (66%), складають автомобільні перевезення, за ними йдуть контрактна логістика  (13%), повнокомплектні перевезення (8%), фреш логістика (8%), послуги провідного логістичного оператора ( 4%) та Море і Авіа (1%). 

«2020 рік був сповнений викликів. Те, що відбулося на транспортному ринку в цей період, матиме значний вплив не лише на 2021 рік, а й на всі прийдешні роки.  Вся наша команда докладала чимало зусиль, щоб логістика не зупинялась, а також підтримувала наших клієнтів та допомагала доставляти необхідну продукцію. – поділився своїми висновками Евальд Рабен (Ewald Raben), генеральний директор Групи Рабен. – Спочатку нова ситуація викликала істотне занепокоєння, але ми почали розмірковувати над тим, які можливості пропонує нова реальність, що ми можемо зробити краще, як ми можемо розширити портфель наших послуг. У нашому випадку пандемія сприяла потужнішому впровадженню діджиталізації процесів, пришвидшивши створення безпаперової логістики та запровадивши послугу PCD, тобто підтвердження доставки за допомогою фото. Я впевнений, що правильний підхід до кризової ситуації, з урахуванням продуманої стратегії, може стати можливістю». 

Raben в Україні

У 2020 році «Рабен Україна» відзначила свою 17-ту річницю діяльності. Компанія продовжує розширювати свій портфель послуг та клієнтів, орієнтуючись на цифрові рішення. 

«2020 рік змусив вийти за межі можливого, навчив знаходити оптимальні рішення. Ми поступально рухаємося у напрямку інновацій, автоматизації процесів та діджиталізації робочого простору», – коментує Інна Очеретна, генеральний директор компанії «Рабен Україна».

Компанія впровадила і послідовно вдосконалює систему електронного документообігу з використанням електронних договорів, рахунків, актів виконаних робіт. Станом на кінець 2020 року до 70% документообігу клієнтів переведено на електронну платформу.

«Працює ціла команда, яка заохочує контрагентів використовувати електронні документи. Намагаємось переконати, що це зручно і вигідно. Демонструємо як працює електронна система, навчаємо.  Цифровізація навіть на рівні первинного документообігу дозволяє скоротити витрати у шість разів», – додає Інна Очеретна, генеральний директор компанії «Рабен Україна».

У першому півріччі командою «Рабен Україна» спільно з провідними міжнародними клієнтами було успішно реалізовано кілька проєктів, що дозволило забезпечити максимальну інтеграцію системи окремо взятого клієнта в нашу систему WMS. Також було повністю автоматизовано процес передачі інформації кур’єрським службам доставки шляхом запровадження програмного продукту – Last Mile Connector – інноваційного рішення для складської інфраструктури. 

Розпочато роботи з розширення на 70% зони для зберігання товарів в умовах контрольованого температурного режиму (+14-18°C). Завершення робіт заплановано на травень 2021 року.

Завдяки зусиллям команди міжнародної дистрибуції, перевезення вантажів у напрямку Польща-Україна зросли в 4 рази. Відповідно, підвищилися й обсяги митного очищення імпортних вантажів на базі консолідаційної платформи «Рабен Україна» у Львові. 

Збільшилася кількість залучених перевізників, а також зроблено серйозний крок уперед на шляху впровадження послуги ETA (очікуваний час прибуття) –  інструменту, який у режимі реального часу прогнозує точний час доставки вантажу (час розраховується на основі даних GPS). 

Інновації

Група Рабен фокусується на діджиталізації на багатьох рівнях, від фізичних процесів до роботизації офісної діяльності за допомогою RPA (роботизація бізнес-процесів). У сфері автоматизації впроваджуються передові ІТ-рішення, такі як платформи, що надають інформацію клієнтам в автоматичному режимі та відображають ETA (очікуваний час прибуття). У сфері автоматизації складів та робототехніки процеси впровадження включають застосування пристроїв, що вимірюють вантажі, автономні або напів-автоматизовані навантажувачі, «коботичні» маніпулятори, датчики системи інтернет-керування приладами (IoT) та багато інших рішень, що підвищують ефективність складських та транспортних процесів. У сфері RPA слід наголосити на впровадженні роботизованого програмного забезпечення, яке підтримує або замінює роботу користувачів у певних додатках (WMS/ TMS/ FK) чи на інтерфейсі різних ІТ-систем. 

В інтересах безпеки доставки під час пандемії та для дотримання рекомендованої відстані між особами, які беруть участь у доставці, Група Рабен запровадила нову послугу для збірних консолідованих вантажів під назвою PCD (Picture Confirming Delivery/Підтвердження доставки за допомогою фото), яка полягає у безконтактному підтвердженні доставки за допомогою фотографії. Завдяки автоматичній реєстрації даних, не тільки щодо зовнішнього вигляду вантажу, але також дати, часу та місця доставки і навіть реєстраційного номера вантажного автомобіля, стає більш вірогідним для відправника та одержувача той факт, що доставка була виконана в зазначене місце та час. Клієнт може відразу побачити підтвердження доставки на платформі myRaben в модулі myTrack & Trace. Завдяки PCD дистанційний забір вантажу можливий навіть під час перебування на карантині.

Здійснюючи моніторинг пришвидшеної діджиталізації сектора B2B та з метою задоволення очікувань споживачів, компанія запустила свій новий веб-сайт у жовтні, який пропонує можливість використовувати його також і в автономному режимі. Завдяки інтуїтивно зрозумілому меню відвідувачі мають легкий доступ до зони споживачів та платформи myRaben.com. Веб-сайт містить велику кількість інформації та додаткових матеріалів стосовно рішень для різних галузей. Це дозволяє швидко зв’язатися з особою, що відповідає за роботу з клієнтами.

Корпоративна соціальна відповідальність 

Група Рабен вже багато років займається та просуває діяльність у сфері корпоративної соціальної відповідальності. Корпоративна соціальна відповідальність – невід’ємна частина ДНК сімейної компанії, заснована на системі цінностей. Компанія підходить до концепції КСВ комплексно, інтегруючи соціально відповідальну діяльність із бізнес-стратегією. Також в умовах пандемії Група Рабен не могла залишатися осторонь потреб тих, для кого допомога в нинішній ситуації має найбільше значення. Компанія займалася благодійними перевезеннями, допомагала медичному персоналу та активно підтримувала продовольчі банки. Загалом Група Рабен по всій Європі допомогла доставити 6 мільйонів масок для обличчя, 250 тисяч рукавичок, 100 тисяч захисних костюмів, медичних окулярів та козирків, а також 51 дихальний апарат та понад 12 тисяч готових страв для лікарень та центрів допомоги, меблі та обладнання для дитячих та юнацьких психіатричних відділень та понад 1400 палет для продовольчих банків. 

Піклуючись про більш сприятливе та екологічне майбутнє, з 2014 року компанія проводить кампанію «e-invoice = higher culture» (електронний рахунок = вища культура), яка заохочує клієнтів використовувати електронний документообіг, пропонуючи висадити дерева від імені тих клієнтів, які вирішили перейти на електронну систему. Торік у Польщі та Україні було висаджено понад 2100 дерев. Загалом на сьогодні компанія висадила майже 16 000 дерев, що дозволить нейтралізувати близько 12 000 тонн СО2 за їхній життєвий цикл.

Більше того, турбуючись про природне середовище, Група Рабен поступово вилучає папір із своїх процесів за допомогою таких проєктів, як Order-2-Cash або Paperless. Група також підписала свої перші контракти на постачання зеленої енергії у 2021 році. За підрахунками, це призведе до зменшення викидів CO2 у Scope 2 приблизно на 80% порівняно з попереднім роком, беручи до уваги всі об’єкти компанії. 

Група Рабен – логістичний оператор, який співпрацює 90 років з підприємствами, що користуються комплексними логістичними послугами на умовах аутсорсингу. Група Рабен, сповідує принцип «Ваш партнер з логістики» і пропонує наступні послуги: контрактна логістика, транспортна мережа (внутрішня, міжнародна та східна), фреш логістика, FTL та інтермодальний транспорт, морські та авіаперевезення. Має представництва у 13 країнах Європи. В компанії працює понад 10 000 робітників. Складські потужності сягають близько 1 200 000 м², автопарк налічує 8500 транспортних засобів. Група є соціально відповідальною, зосереджуючи свою увагу на освіті, безпеці та екології. Додаткова інформація на сайті: www.raben-group.com.

«Рабен Україна» працює на ринку логістики з 2003 року. Компанія пропонує повний спектр логістичних послуг для контрактної логістики, міжнародних та внутрішніх перевезень, а також морських і повітряних вантажних перевезень. В компанії працює 500 співробітників. В користуванні близько 70 000 м² складських площ (включаючи регіони), автопарк – 600 автомобілів.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.