«Рабен Україна» планує у 2021 році сфокусуватися на електронній комерції

08.10.2020
3698
Pr-Матеріал

Компанія «Рабен Україна» у 2021 році має намір зосередити зусилля на напрямку «електронна комерція» в сегменті контрактної логістики і з огляду на стрімке зростання і динаміку розвитку цього сегмента у 2020 році продовжити підвищення його технологічності.


«Рабен Україна» сприяє розвитку своїх клієнтів і активно шукає прогресивні рішення для галузі. Ми інвестуємо в сучасні склади і розвиваємо наші IТ-системи. Ми домовляємося з багатьма нашими клієнтами і партнерами про довгострокову співпрацю, розвиток електронної комерції та подальшої автоматизації. Уже сьогодні обговорюється багато нових проектів. Будемо реалізовувати їх в найближчі роки», коментує Міхал Коваль, директор департаменту складської логістики «Рабен Україна».

У цьому році напрям «електронна комерція» демонструє вражаючі результати.

Основні зміни стосуються інноваційних IT-технологій. У першому півріччі цього року спільно з провідними міжнародними клієнтами було успішно реалізовано кілька проектів, що дозволило забезпечити максимальну інтеграцію системи окремо взятого клієнта в систему Warehouse Management System (WMS) компанії «Рабен Україна».

Як результат, кожен з клієнтів отримав кілька додаткових переваг. По-перше, скоротилися терміни виконання замовлень.По-друге, виробничі процеси після впровадження інновацій повністю простежуються. Вони максимально автоматизовані, а отже ймовірність помилок мінімальна. При цьому значно зросла якість обслуговування, що в свою чергу сприяло підвищенню рівня задоволеності клієнтів.

«Ми завжди були клієнтоорієнтованою компанією і уважні до усіх вимог клієнтів. У цьому році нам вдалося зробити обслуговування у сфері ІТ ще більш сучаснішим. Тепер наші системи та системи клієнтів перебувають набагато ближче одна до одної», додає Міхал Коваль, директор департаменту складської логістики« Рабен Україна».

Електронна комерція в «Рабен Україна» це комплексна послуга, яка включає: зберігання продукції на складі для подальшого продажу через Інтернет (використовується система управління складом, яка підтримує і контролює всі складські дії і функції); підготовку вантажів до відправлення (збір, упаковка, оформлення документів для відвантаження, додавання рахунків-фактур); роботу з поверненням товарів і заміною (запис причин повернення в системі, передача повернутої продукції на склад, індивідуальний процес поводження з поверненнями або пошкодженими товарами, відправлення у відповідності до узгоджених з інтернет-магазином процедур).

Нагадаємо, раніше «Рабен Україна» повністю автоматизувала процес передачі інформації кур’єрським службам доставки, запровадивши програмний продукт Last Mile Connector інноваційне рішення для складської інфраструктури. Last Mile Connector став частиною проекту з інтеграції системи Warehouse Management System (WMS) компанії «Рабен Україна» з подібною системою одного з провідних клієнтів.

«Рабен Україна» працює на ринку логістики з 2003 року. Компанія пропонує повний спектр логістичних послуг для контрактної логістики, міжнародних та внутрішніх перевезень, а також морських і повітряних вантажних перевезень. В компанії працює близько 500 співробітників. Компанія має в користуванні близько 70 000 м² складських площ (включаючи регіони) і близько 600 автомобілів у  розпорядженні.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.