Компанія «Рабен Україна» краща серед 3PL операторів з точки зору управління репутацією

10.03.2020
4002
Pr-Матеріал

Компанія «Рабен Україна» визнана кращою з точки зору управління репутацією серед компаній, що надають комплексні логістичні послуги, у рамках VI Національного рейтингу якості управління репутацією «Репутаційні АКТИВісти». Загальний рейтинг враховував такі складові: репутаційна стабільність, медіаактивність, інноваційний підхід, іміджевий капітал КСВ, антикризова стійкість*.


 

У «Рабен Україна» перше місце з помітним відривом від конкурентів. Оргкомітет відзначив компанію за високу активність на напрямку діджиталізації, зокрема, за істотне зростання частки електронного документообігу.

«Надзвичайно приємно отримати таку високу оцінку наших досягненьвже другий рік поспіль. Користуючись нагодою, висловлюю вдячність колективу за самовіддану працю в непростих умовах сьогодення. Справа, якою ми займаємось, непроста і пов’язана з багатьма факторами. Чи то негода,  чи то святковий день, ми зобов’язані якісно виконати запит клієнта.

Звичайно на цьому компанія не збирається зупинятися. Перед нашою командою стоїть завдання — протягом порівняно короткого проміжку часу розширити масштаб діяльності компанії та наростити обсяги бізнесу. Вірю, що разом ми досягнемо нових висот», — коментує Інна Очеретна, Генеральний директор «Рабен Україна».

Коло номінантів Національного рейтингу якості управління репутацією визначається у два етапи. Спершу за результатами медіа моніторингу інформаційного простору в кожній із номінацій відбирається 50 компаній, які продемонстрували в своєму секторі високі показники медіаприсутності корпоративного бренду в 2019 році. Далі журі формує список з 10 компаній, які, на їх думку, найбільш системно управляють своєю репутацією.

«У VI Національному рейтингу якості управління репутацією «Репутаційні АКТИВісти» в числі переможців ми бачимо не просто компанії з гучними іменами і ефективними менеджерами репутації. У більшості з них є, з одного боку, чітке бачення свого місця у світі і власних цілей, а з іншого боку — вміння ловити вітер усіма вітрилами, гнути свою лінію і серфити на трендах, чути стейкхолдерів і мати свою думку», — коментує віце-президент PR-ліги, Олена Дерев’янко, голова оргкомітету Національного рейтингу якості управління репутацією «Репутаційні АКТИВісти».

Нагадаємо, 2019 рік був успішним для компанії «Рабен Україна». У порівнянні з 2018-м поліпшились абсолютно всі показники. Для прикладу обсяг вантажних перевезень по Україні збільшився на 15%. Та найголовніше — компанія спостерігає зростаючу зацікавленість клієнтів до перевезення збірних вантажів. Саме на розвиток збірної лінії націлена «Рабен Україна».

Компанія збільшила кількість відділень. Було відкрито 24-й розподільчий центр (крос-док) в м. Умань Черкаської області. Новий крос-док обслуговуватиме місто, частину Черкаської, Вінницької та Кіровоградської областей і дозволить суттєво скоротити час доставки товарів — на 24 години.

Все більшої популярності на логістичному ринку України набувають операції з копакінгу та стікерування. Враховуючи такі тенденції, «Рабен Україна» минулого року розширила зону копакінгу у п’ять разів до 2,1 тис. м2. Нова зона копакінгу оснащена спеціальним устаткуванням  — термозбіжними машинами камерного типу, які мають ергономічну конструкцію та оригінальний дизайн. Крім того, тут встановлені конвеєр, маркувальні установки, відеокамери. Зона обладнана також механічною вентиляцією з рекуперацією тепла та сучасним освітленням. Зокрема, використовуються системи світлодіодів та автоматичні системи управління світлом.

Також з 2019 року завдяки відкриттю нового напрямку перевезення збірних вантажів між ЄС та Україною (Хлебня-Львів) митне очищення вантажів здійснюватиметься не тільки у Києві, а й у Львові. Донедавна міжнародна збірна лінія компанії працювала лише по маршруту Хлебня-Київ. Сюди прямував основний потік збірних вантажів з кінцевим пунктом у смт. Велика Димерка (Київська обл.), де знаходиться перший власний митний термінал «Рабен Україна». Отже, транзитний час до митниці скоротився, а вантаж після проходження митного кордону та сортування у Львівському депо компанії, розташованому поблизу термінала, відразу доставляється у будь-яку точку України протягом 24 годин силами внутрішньої дистрибуційної мережі.

У грудні минулого року компанія переїхала на новий склад у Львові, площа якого вдвічі більша. Триває реконструкція складу в Дніпрі.

У 2019 році компанія розпочала одразу кілька діджитал-проектів. Один з них — проект ETA «Очікуваний час прибуття». Це інноваційна технологія, що дозволяє на основі GPS даних визначити орієнтовний час прибуття вантажу. ЕТА також виконує коригування даних при простоях — інформація змінюється в режимі реального часу. Будь-який одержувач вантажу може розраховувати не тільки на якісну доставку товару в зазначену точку, але й планувати час його отримання. Наразі в Європі цю технологію використовує лише Група Рабен.

Компанія також активно почала користуватися електронним документообігом як з клієнтами, так із підрядниками. Зокрема, вже 21% усіх рахунків і актів виконаних робіт переведено на електронну платформу. Компанія впровадила електронні товарно-транспортні накладні, їх почали застосовувати між регіональними складами.

ТОВ  «Рабен Україна» працює на ринку логістики з 2003 року. Компанія пропонує повний спектр логістичних послуг для контрактної логістики, міжнародних та внутрішніх перевезень, а також морських і повітряних вантажних перевезень. В компанії працює близько 500 співробітників. Компанія має в користуванні близько 70 000 м² складських площ (включаючи регіони) і близько 600 автомобілів у  розпорядженні.

Національний рейтинг якості управління репутацією «Репутаційні АКТИВісти» відбувається в рамках Міжнародного PR-Фестивалю, що проводиться під егідою Української PR-Ліги з 2002 року і є найдовшим проєктом вітчизняної комунікаційної індустрії. Щорічно Фестиваль збирає 250–300 представників індустрії PR, IR, GR і CSR. Тут обговорюються ідеї та тренди, які незабаром стануть повсякденною практикою комунікацій.

*«Репутаційна стабільність» – наявність активної PR-служби, людей з системним підходом до роботи; позитивне сприйняття цільовою аудиторією публічної активності компанії.

«Медіаактивність» – відкритість до спілкування зі ЗМІ усіх типів; якість повідомлень, що транслюються, впізнаваність та цитованість спікерів; позитивний ефект від зусиль, що прикладаються.

«Інноваційний підхід» – Наявність власних нестандартних PR-рішень; системна робота з new media і в digital-сегменті; позитивна реакція ринку на креатив та нестандартні рішення; позитивний ефект від інновацій.

«Іміджевий капітал КСВ» – системний підхід до інформування цільових аудиторій щодо корпоративної соціальної відповідальності; реальна користь проектів для суспільства, тощо.

Атикризова стійкість – Наявність у компанії стратегії антикризового реагування; адекватність інструментів, що використовуються, їх успішне застосування; підтримка цільовими аудиторіями; позитивний ефект зусиль, що прикладаються.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.