Nielsen: на рішення користувачів придбати товар більше впливає живе спілкування і “сарафанне радіо”

27.01.2020
2739

Фото: sales-generator.ru

Компанія Nielsen опублікувала результати глобального дослідження "Реальне життя проти цифрового життя", яке проводилося за участю 3 300 споживачів з 11 країн. Згідно з результатів близько 93% респондентів готові ділиться досвідом взаємодії з брендом і запитують рекомендації в живому спілкуванні (89%), а не в інтернеті. Українці більшою мірою довіряють телевізійній рекламі (70%), тоді як інтернет-рекламі довіряє 30% користувачів. Ось більш детальні результати дослідження.


 

Регіональне дослідження показало, що в Австралії, Німеччині та Кореї сарафанне радіо переважає над соціальними медіа як ніде в світі і має найбільший вплив на свідомість споживачів і їх купівельні рішення.

"Сарафанне радіо завжди було і є одним з найбільш потужних інструментів, які маркетологи використовують в битві за прихильність споживачів. Щоб використовувати це з більшою вигодою для бренду, компаніям необхідно прикладати зусилля для створення у споживачів позитивного досвіду, яким вони можуть ділиться зі своїми знайомими", — наводяться слова віце-президента Global Consumer Insights Nielsen Сью Темпла.

Висока довіра до традиційних медіа

Споживачі по всьому світу не дивлячись на те, що використовують цифрові технології і соціальні мережі, все ще більше довіряють традиційним інформаційним каналам.

Індекс співвідношення рівнів довіри і використання для різних каналів:

для газет - 240,

зовнішньої реклами / білбордів - 178,

журналів - 162,

інтернету / цифрових медіа - 78.

Індекс показує співвідношення між кількістю користувачів, які частіше використовують медіа і тих, хто частіше довіряють медіа.

Мілленіали - найбільш лояльна аудиторія для всіх каналів — найбільше вони довіряють газетам. З іншого боку, бебі-бумери скептично ставляться до всіх інформаційних каналів, а мовчазне покоління (покоління 1925-1942 років, перед бебі-бумерами) надає перевагу газетам.

За даними українських досліджень реклама в традиційних медіа та онлайн-реклама впливають на поведінку споживачів. Так, 39% респондентів, які бачили рекламу онлайн, шукали інформацію про продукт в інтернеті, а серед тих, хто дивився рекламу на телебаченні, пошук інформації в інтернеті робили 35%. Реклама онлайн більшою мірою спонукала споживачів шукати інформацію про продукт в соціальних мережах і частіше контактувати з компанією, що виробляє продукт.

Цифрові медіа

Мотиви використання цифрових медіа в різних регіонах відрізняються, але в основному споживачі шукають рекомендації (46%), читають щось цікаве в інтернеті (42%) або діляться досвідом (38%). Більшість споживачів висловлюють власну думку в реальному житті тому, що вони хочуть поділитися досвідом (45%), розповісти про ексклюзивні знижки та пропозиції (42%) і порекомендувати хороші товари (42%).

У той же час більшість споживачів швидше обговорюватимуть бренди при особистій зустрічі, ніж будуть постити свої думки онлайн. Цей тренд очолюють країни, в яких чисельно переважає старше покоління: Австралія, Німеччина і Південна Корея. А в Індонезії і Таїланді навпаки—- споживачі вважають за краще висловлювати свої враження про бренд в інтернеті. "Такі регіональні відмінності безпосередньо впливають на ефективність маркетингових кампаній. Розуміння того, хто є найбільш імовірним інфлюенсером, допомагає правильно направляти кампанії з просування бренду в соціальних медіа", — йдеться в дослідженні.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.