Купили товар на українському сайті IKEA і вже отримали його. Все пройшло легко і швидко, окрім підвисання сайту під час замовлення

16.05.2020
9237

Фото: Людмила Будина

У четвер, 14 травня, в Україні запрацював інтернет-магазин IKEA, світового рітейлера товарів для будинку і меблів. Зараз на сайті доступно близько 3600 товарів. Кореспондент Retailers Людмила Будіна зробила замовлення у цей же день і забрала його через два дні у точці видачі у Києві. При замовленні не виникало складнощів з його оформленням − думаємо, встигли зробити це до напливу клієнтів. Тим, хто оформляв замовлення через дві години після появи інформації у ЗМІ про запуск магазину, пощастило менше. Але в цьому матеріалі ми розповімо не про це, а про те, як пройшло оформлення та отримання товару в тій IKEA, яка намагалася вийти на ринок України близько 17 років.


До купівлі я готувалася заздалегідь − відразу як тільки на сайті з’явилися товари з цінами. Вибрала лампу.

Роблю замовлення з телефону. Вгорі праворуч на екрані знаходиться меню, натиснувши на нього відкриваються категорії: "Товари", "Кімнати", "Натхнення", "Новинки", у них сумарно 20 підкатегорій, серед них, наприклад, "Зимові свята". Всі товари можна сортувати за різними категоріями, ціною і кольором.

 

У "Товарах" я натискаю на категорію "Освітлення", потім вибираю настільні лампи. Так як я вже визначилася з купівлею, не витрачаю час на перегляд інших товарів і відразу вибираю лампу FADO.

 

У картці товару кілька фотографій лампи − широким планом і як вона буде виглядати у кімнаті на фоні інших меблів. Також вказуються параметри − розмір і колір.

Внизу під фото написано, що лампа продається без лампочки, яку потрібно купувати окремо. Я додаю обидва товари у кошик. І після переходжу до оплати своєї покупки.

 

Оформлення замовлення та його оплата проходять у кілька етапів. Спочатку потрібно ввести персональні дані: ім’я, прізвище, адресу, місто, поштовий код, телефон та e-mail. Після того, як дані введені, сайт переносить на наступний етап − вибір способу доставки.

 

Серед способів доставки можна обрати адресну доставку (яка вказана на першому етапі), вантажну доставку, а також самовивіз з двох пунктів видачі у Києві − Auchan Rive Gauche (вул. Здолбунівська, 17) і Metro Cash&Carry (Кільцева дорога, 1В).

Мені зручно забрати замовлення з Auchan Rive Gauche і я вибираю цей пункт видачі. Далі вибираю опцію "Спланувати доставку". Найближча дата доставки − 16 травня, тобто, − через два дні після замовлення. Забрати замовлення можна з 10:00 до 22:00. Я підтверджую своє замовлення і переходжу до оплати.

 

Оплата пройшла успішно, мені також приходить лист на пошту з підтвердженням замовлення. На наступний день, у п’ятницю, на пошту приходить повідомлення про тимчасові зміни, пов’язаних з самовивозом у період карантину − всі замовлення у пункті видачі замовлень IKEA в Auchan Rive Gauche будуть здійснюватися безконтактно − тобто, пункт видачі закритий і мені винесуть посилку на парковку. У листі приведена коротка інструкція про те, як забрати замовлення:

  • зателефонувати за півгодини до прибуття, назвати свій номер замовлення;
  • потім забрати замовлення на паркінгу ТЦ Rive Gauche на місцях IKEA: J1-J5.

На наступний день я заздалегідь дзвоню за номером, вказаним у листі. Оператор повідомляє, що це пункт видачі IKEA. Я називаю останні три цифри свого замовлення. Ура, замовлення у відділенні, і я можу його забрати на парковці ТЦ.

Прийшовши на парковку ТРЦ Rive Gauche, знаходжу брендовані IKEA місця J1-J5.

 

Зліва від місць стоїть вказівник до місця видачі замовлення. Дзвоню в IKEA, щоб попередити про те, що я на місці. Через кілька хвилин виходить співробітник з моїм замовленням.

 

Співробітник IKEA нагадав, що товар можна повернути або обміняти тільки при наявності чека (він знаходиться всередині файлу з транспортною накладною). Дуже важливий момент термін повернення − не протягом 14 днів, а 365 днів.

Як виглядатиме точка видачі після карантину

Співробітник також розповів про те, як виглядатиме точка видачі, коли вона відкриється після карантину. "Коли карантин закінчиться, ми відкриємося з невеликим виставковим залом, у якому буде п’ять кухонь − туди можна буде зайти, подивитися. Тут будуть планувальники кухонь, якщо дати їм розміри, вони спланують кухню".

Також він додав, що з моменту відкриття вони отримали несподівано велику для них кількість замовлень. "Дуже багато замовлень. У нас зараз сайт лежить. Чесно кажучи, не очікували такого. Трохи всі у приємному шоці".

Автор: Людмила Будіна

Переклад на українську: Михайло Лук’янов

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.