Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Опитування: 98% керівників у рітейлі повідомляють про проблеми у ланцюжку поставок перед святами
Фото: Depositphotos
Згідно з новим дослідженням First Insight і Baker Retailing Center, у США 98% опитаних керівників у рітейлі заявили, що мають проблеми з ланцюжком поставок. Крім того, учасники опитування вважають, що труднощі у логістиці значно вплинуть на сезон розпродажів цього року і триватимуть щонайменше до 2022 року.
Сплеск попиту на товари цього року чинив сильний тиск на ланцюжки поставок, які ще працюють на обмежених потужностях після падіння попиту минулого року в усьому світі. Коронакриза торкнулася майже всіх ланок ланцюжка: від виробництва до морських перевезень. Крім того, компанії у США стикаються з такими проблемами, як брак персоналу для роботи на складах. У результаті багато хто чекає на нестачу певних товарів на полицях магазинів під час розпродажів.
При цьому 59% керівників заявили, що збираються збільшити вартість товару або доставки для споживачів, щоб зменшити витрати, пов'язані з логістикою. Згідно з дослідженням, лише 2% не очікували збільшення витрат цього сезону.
За даними First Insight і Baker Retailing Center, більше половини опитаних (68%) заявили, що очікують зниження маржі менш ніж на 10%. Ще 27% очікують зниження маржі з 10% до 20%, і лише 5% очікують, що маржа впаде більш ніж на 30%.
Щоб компенсувати деякий прибуток, 22% керівників заявили, що скорочують або скасовують заплановані просування по службі. Третина опитаних заявили, що вони планують використовувати ціноутворення, що ґрунтується на витратах, щоб перекласти свої витрати на споживачів.
Згідно з дослідженням, щоб вирішити проблеми з поставками, компанії працюють над покращенням своїх прогнозів, пошуком нових партнерів-постачальників, оптимізацією асортименту, роботою з експедиторами, пошуком постачальників усередині країни та іншими кроками, щоб полегшити проблеми року.
На думку аналітиків Wells Fargo, майбутній сезон може стати рекордним у плані продажів, особливо порівняно з торішнім, коли рітейлерам доводилося працювати в умовах жорстких обмежень. Навіть з урахуванням труднощів у ланцюжку поставок, Wells Fargo прогнозує зростання продажів на 11% у річному обчисленні, тоді як Deloitte оцінює зростання на 7–9%, а AlixPartners – на 10–13%.
Проблеми, пов'язані з поставками, можуть оминути таких великих гравців як Target, Walmart та Amazon. Раніше компанії заявляли про те, що нарощують свої зусилля напередодні сезону свят, у тому числі наймають додатковий персонал.
Джерело: Retail Dive
Фото: Depositphotos