Що робити наступного разу, коли перестануть працювати Facebook і Instagram?

06.10.2021
738

Фото: marca.com

У понеділок, 4 жовтня, стався наймасштабніший збій Facebook і приналежних їй соціальних мереж і месенджерів. У Telegram каналі Didital massons вийшла коротка інструкція про те, що робити наступного разу, якщо впадуть Facebook та Instagram.


Крім добірки мемів на тему, чимало бізнесу постраждало протягом шести годин падіння найпопулярніших соцмереж. Особливо неприємним був цей збій, тим, хто продає або просуває свої товари, послуги і т.д. тільки через ці соцмережі і не має інших каналів комунікації.

Чи будуть ще такі збої?  Будуть.  Це інтернет. Ніхто не може гарантувати 100% справність серверів, компетентність фахівців, які змінюють настройки, і навіть безпеку підводних інтернет-кабелів, що з'єднують континенти.

1. Скласти яйця у різні кошики або розвивати і інші канали комунікації/доставки контенту/продажів. Це можуть бути інші соцмережі, месенджери, сайт, заповнені дані у Google бізнес (і додана локація на карті).

2. Те ж стосується рекламних каналів, адже разом з мережами відвалилися ще й покази реклами, а також інтеграції у блогерів. Але від цього люди не стали менше купувати, потреби не змінилися. Можливо, вчорашній збій - це знак, щоб опанувати контекстно-медійну рекламу або прокачати свій сайт по SEO.

3. Горить сарай - гори і хата. На ситуатівках можна грати, це ми всі любимо (але не всі вміємо). До подібного важко підготуватися. Ситуативний маркетинг - це як марафон, до якого потрібно багато тренуватися на дрібних інфоприводах. Але вдала ситуатівочка точно може залучити до вашого бренду увагу на хвилі загального хайпа.

4. Резервні копії ніхто не відміняв. Навіть якщо ви ведете свій бізнес виключно у соцмережах. Періодично потрібно робити бекапи: зберігати фото, тексти, описи, клієнтську базу.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.