Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Компанія Bolt збільшила оцінку до 7,4 млрд EUR
Фото: пресслужба Bolt
Компанія Bolt залучила 628 млн EUR інвестицій, збільшивши свою оцінку до 7,4 млрд EUR. Кошти будуть спрямовані на подальше масштабування продуктів компанії та прискорення переходу від особистих автомобілів до сервісів каршерингу в містах, а також на розвиток сервісу Bolt Market. Про це повідомляють у пресслужбі.
Один із найновіших продуктів компанії – сервіс Bolt Market – був створений та запущений під час пандемії COVID-19 і вже співпрацює з великою кількістю магазинів десяти країн Європи. Завдяки новому раунду інвестицій Bolt планує розширити список магазинів-партнерів та значно прискорити експансію у 2022 році. Сервіс 15-хвилинної доставки з «темних» магазинів Bolt Market доступний у 10 країнах Центральної та Східної Європи, України немає серед них.
Інвестиційний раунд очолили Sequoia Capital та Fidelity Management and Research Company за участю Whale Rock, Owl Rock (підрозділ Blue Owl), D1, G Squared, Tekne, Ghisallo та інших компаній.
Зараз продукти компанії Bolt використовують понад 100 млн клієнтів у 45 країнах та понад 400 містах Європи та Африки. Компанія надає не тільки сервіс таксі, але й шерінг електросамокатів, каршеринг Bolt Drive, доставку їжі з ресторанів Bolt Food та обслуговування доставки продуктів із магазинів за 15 хвилин Bolt Market.