Дослідження Outform: 59% опитаних обирають магазин для покупки косметики

05.01.2022
1804

Агентство Outform провело опитування споживчих переваг у покупці косметики у Великій Британії, США та Німеччині. Згідно з ним, 59% опитаних обрали магазин як улюблений спосіб здійснення покупок косметики.


  • 39% перебувають під впливом індивідуального досвіду, наприклад спілкування з консультантами. Лише 16% вважають, що оновлення бренду у соцмережах допомагають їм знайти нові товари;
  • на 35-44-річних найбільше впливають соцмережі, на 42% вони вплинули на вибір;
  • 53% покупців стверджують, що можливість порівнювати продукти у магазині важлива для них. В інтернеті цей показник дещо менший – 48%. 45% опитаних спираються на сайти порівняння цін;
  • Більше третини (34%) опитаних у віці 18–24 років вважають, що онлайн-консультації з догляду за шкірою важливі для прийняття рішень про покупку, а 33% затверджують те саме з приводу віртуальних уроків макіяжу.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.