Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
E-commerce у загальному обігу українського ритейлу у 2020 році зайняла 8,8%. Прогноз на 2021 рік – 9,2% – дані Promodo
Фото: Depositphotos
Ринок електронної комерції у 2020 році зріс на 30%, прогноз на 2021 рік – на 23%. Традиційно для України драйверами є галузі електроніки, одягу, косметики, продуктів тваринного походження. Електронна комерція у загальному обігу українського ритейлу у 2020 році зайняла 8,8%. Прогноз на 2021 рік – 9,2%. Оборот - 4 млрд грн. Такі дані AIN надали в агентстві онлайн-маркетингу Promodo.
Як розподілені частки в українській e-commerce
За даними Promodo, 82,6% займають маркетплейси - Rozetka, Prom, "Епіцентр", Bigl, Nákupка та Allo. Далі йдуть великі магазини - 14,8%. Серед них: Comfy, Foxtrot, Citrus, Eldorado, Moyo та інші. Найменше частка мультикатегорійних магазинів – 2,6%. Серед них: Elmir, Stylus та інші.
Фото: Promodo
Тренди в e-commerce
- Мобільний трафік посилює офлайн. Зростання споживання інтернету з телефону корелює зі зростанням живих магазинів на душу населення.
- В абсолютних грошах витрати одного українця у 2020 році в online ледь перевищують $100 на рік. Найближчі країни Східної Європи: Польща – $540, Чехія – $840. Ринок електронної комерції Китаю досяг долі всього роздрібного ринку країни на 44%.
- Не всі роздрібні гравці можуть похвалитися "Виживанням" на екранах. Серед них Rozetka, Prom, Olx, і це поки що скромні 10-12% на рік (дані Similarweb).
- Найбільший потенціал зростання в e-commerce в Україні має сегмент «Одяг та взуття», водночас електроніка скоро зросте ще вдвічі.
Фото: Promodo
- Користувачі остаточно очікують єдиного клієнтського досвіду у offline, online, у додатку.
- Усі бренди стурбовані якістю комунікації з аудиторією, оскільки 69% клієнтів довіряють інформації у соціальних мережах і 45% клієнтів очікують на живе спілкування з брендом.
Фото: Promodo
Динаміка ринку українського e-commerce значно зросла. «Україна, порівняно із США, Китаєм та країнами розвиненої Європи, як і раніше, є досить скромним гравцем у грошах і в проникненні e-commerce у життя українця. Споживання Youtube, ринок інфлюенсерів ростуть дуже швидко і потрібно йти у ногу з пошуком інсайдерів та трендів», - зазначають у Promodo.
Фото: Depositphotos