Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
За перший день розпродажу на “Чорну п'ятницю” сайт Rozetka відвідали 10,5 млн разів
Фото: ua-retail.com
Сайт Rozetka за перший день знижок перед “Чорною п'ятницею” досяг позначки у 10,5 млн відвідувачів, минулого року у цей же період його відвідало 5,6 млн осіб. Про це у Facebook повідомив засновник компанії Владислав Чечоткін.
За словами Чечоткіна, у 2020 році найпопулярнішими товарами стали: корм для кішок, шампанське та засоби для прання.
В останні п’ять років до топ покупок на "Чорну п’ятницю" входять товари із категорій “Лампи”, “Мобільні телефони”, “Підгузки”, “Навушники”, “Пральні речовини”, а також дитяче пюре та суміші. У 2020 році крім товарів, що вже стали звичними, у топі з’явилася категорія “Дитячі конструктори”. Минулого року середня вартість одного кошика склала трохи більше 1500 грн, а кожен покупець придбав у середньому 1,59 товарів
У 2017-му, 2019-му та 2020-му році найдорожчою покупкою на “Чорну п’ятницю” у Rozetka виявлялися телевізори. У 2019 році клієнт онлайн-рітейлера заплатив за такий пристрій понад 350 000 гривень.