Медіатренди 2022: пролонгована пандемія, “громадянство” брендів та ідентичність

23.11.2021
2519

Фото: rau.ua

Комунікаційна група dentsu провела дослідження і визначила 3 глобальні медіатренди і 10 підтрендів, на які варто звернути увагу маркетологам наступного року. Серед них: тренд швидкого пристосування до нових форматів життя, намагання брендів зробити світ кращим, легкість підтвердження особи та одночасна складність отримати інформацію про споживача. 


 1. Тренд пролонгованої пандемії. Описує процес швидкого пристосування, експериментування та інновацій, який відбувається зараз, коли компанії та споживачі адаптуються до нових форматів життя.

  • Тотальна омніканальність. Досвід роздрібної торгівлі, яка перейшла до гібридних моделей, що поєднують онлайн та оффлайн, стане нормою для індустрій розваг, івентів, офісної роботи та здоров’я. 

  • Нові способи покупок. Пандемія прискорила інновації у роздрібній торгівлі: від купівлі продуктів на вимогу до купівлі у прямому ефірі та через ТБ. Комерція також інтегрується у контент. Snapchat, TikTok і Facebook (у тому числі Instagram та WhatsApp) додали ще більше способів продавати на своїх платформах для компаній та інфлюенсерів і ще більше способів налаштувати оплату та деталі доставки для користувачів.

  • Віртуальні світи. Успіх онлайн-світів, таких як Fortnite і Roblox, викликав підвищений інтерес до концепції Метавсесвіту де люди можуть «проживати» більшу частину свого часу за допомогою економіки, що створює імерсивний досвід. 

  • Дефіцит безпеки. Цифрові медіа завжди було легко копіювати, але нова технологія NFT з підтримкою блокчейну дозволяє зробити окремі активи унікальними.

  • Прихильники гнучкості. Працівники звикають до нового рівня гнучкості, але те, що вони можуть працювати з будь-якого місця також означає, що хтось інший у будь-якому місці може виконувати їхню роботу. Компанії, ймовірно, найматимуть людей з огляду на їхні часові пояси.

2. «Громадянство» брендів. Бренди демонструють емпатію і діють, використовуючи власну силу, щоб зробити світ кращим. Зокрема, йдеться про нові ідеї навколо надзвичайної кліматичної ситуації, різноманітності та рівності у суспільстві.  «Громадянство» брендів розвиватиметься у двох напрямках.

  • Відповідальна перебудова – розвиток сталості у кліматичних надзвичайних ситуаціях, зокрема створення ефективніших ланцюгів поставок, ремонту і перепродаж.

  • Сталий маркетинг – використання рекламних бюджетів, щоб зробити світ кращим, від моніторингу впливу кампаній на суспільство до співпраці з різними медіапартнерами. 

3. Ідентичність. Зараз підтвердити свою особу можемо за допомогою додатків на телефонах. Водночас маркетологам стало набагато важче дізнатися інформацію про споживача, зважаючи на обмеження урядів та технологічних компаній. Ця тенденція розвиватиметься у трьох напрямках.

  • Кінець анонімності – посилення тиску на покупця через примусову автентифікацію. 

  • Не cookie єдиними. iOS 14.5 і поки що відкладений план Google щодо блокування файлів cookie зосереджують увагу маркетологів на розробці нових способів таргетування та вимірювання.

  • Обмін цінностями. Потреба у first-party data означає, що бренди тепер створюватимуть і розміщуватимуть ще більше контенту, щоб через нього отримати доступ до даних споживачів.

 

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.