Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Продажі предметів люксу у світі зростуть на 4% вперше після падіння у 2020 році
Фото: Depositphotos
Глобальні продажі індивідуальних предметів розкоші становитимуть $324 млрд у 2021 році, що на 4% більше, ніж у докоронакризовому 2019 році. Про це повідомляє Reuters із посиланням на дані прогнозного звіту консалтингової компанії Bain.
Через пандемію загальний продаж предметів розкоші у світі впав на 23% у 2020 році, що стало найбільшим падінням за всю історію та першим падінням з 2009 року. Але вже поточного року ринок повернувся до зростання завдяки швидкому відновленню економіки у США, йдеться у звіті.
Високий попит на предмети розкоші продемонстрував Китай. У Європі, навпаки, продажі досі залишаються низькими і відновляться до докоронакризового рівня не раніше 2024 року, прогнозують у Bain.
За оцінками Bain, чверть світових продажів цього року припала на нових споживачів завдяки агресивному маркетингу люкс-брендів. Крім того, очікується, що на покупців у віці до 40 років цього року припаде понад 60% покупок предметів розкоші.
"Бренди залучають нову клієнтську базу за допомогою сильних маркетингових та онлайн-кампаній, у той час як існуючі клієнти купують більше", — зазначила партнер Bain та співавтор дослідження, Федеріка Левато.
Фото: Depositphotos