Продажі люксових рітейлерів починають відновлюватися після спаду під час пандемії. Серед них LVMH, Hermes та інші

26.10.2021
1987

Фото: Luxe Digital

Індустрія люксу продовжує відновлюватися після падіння минулого року: продажі ключових брендів демонструють впевнене зростання. Наприклад, у холдингу LVMH відбулося зростання продажів за всіма категоріями — від елітного алкоголю та косметики до сумок та годинників.


 

У третьому кварталі 2021 року виторг LVMH зріс на 20% у річному вимірі і склав EUR 15,51 млрд. Аналітики, опитані FactSet, в середньому очікували показник на рівні EUR 15,38 млрд.

Прямий конкурент LVMH французька корпорація Kering Group (власник брендів Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Brioni, Boucheron та інших) раніше відзвітувала виручці за перше півріччя у розмірі EUR 8 млрд — приріст на 54,1% до 2020 року та на 8,4 % щодо 2019 року.

Зростання продажів у третьому кварталі 2021 року французького будинку Hermès склало 31%. Споживання розкоші у світі перевищило рівень не лише минулого року, а й допандемійного 2019 року.

Італійський люксовий бренд Brunello Cucinelli, який у минулому році мав збиток у розмірі EUR3, 4 млн євро, згенерував прибуток у першому півріччі поточного року. Компанія очікує збільшення продажів на 15% у 2021 році.

Швейцарський холдинг Compagnie Financiere Richemont SA (бренди Cartier, Piaget, Vacheron Constantin та інші) звітував у червні про зростання виручки у 2,3 рази, до EUR 4,3 млрд, порівняно з EUR 1,9 млрд за аналогічний період роком раніше.

Як зазначає Global Industry Analysts, світовий ринок предметів розкоші, що оцінюється у $224,8 млрд у 2020 році, за прогнозами, досягне $296,9 млрд до 2026 року, при цьому середньорічний темп зростання складе 4,8%.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.