Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Покоління Z більше не хоче купувати одяг у мас-маркеті. Тому що швидка мода шкодить планеті
Фото: Pinterest
Згідно з дослідженням Samsung for Graduate Fashion Week, 60% молодих людей готові відмовитися від покупок у мас-маркеті. Серед основних причин: шкода навколишньому середовищу і порушення трудових прав працівників швейної індустрії, а також пандемія.
За час локдауна 40% опитаних зрозуміли, що носять лише невелику частину речей зі свого гардероба і просто не мають потреби у такій великій кількості одягу.
В середньому, у гардеробі кожного було по 4 речі, які вони жодного разу не одягли. Раніше дослідження, проведене Королівським товариством мистецтв, виробництва і торгівлі, показало, що більше половини товарів швидкої моди було зроблено з первинного пластику, отриманого з викопного палива, тому, зазначає Dazed, немає нічого дивного в тому, чому споживачі всерйоз замислюються відмовитися від недорогого одягу .
Проте багато хто поки що не знайшли альтернативу мас-маркету: 30% респондентів повідомили, що не знають, як зробити гардероб більш екологічним, а 40% хотіли б отримати більше інформації з цього приводу.
Незважаючи на невідповідність цінностям покупців, у брендів мас-маркету справи йдуть добре. 41% опитаних зізналися, що радше віддали б бути "модними", ніж "стійкими". У той же час 9 з 10 вважають, що бренди повинні нести соціальну і екологічну відповідальність. Ціна - все ще вирішальний фактор при покупці одягу.