Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Німецькі ЗМІ: Lidl розглядає вихід в Україну
Фото: www.lidl.de/
Schwarz Group виходить на ринок України і буде розвивати роздрібну мережу продуктів харчування Lidl. Про це повідомляє німецьке видання Lebensmittel Zeitung із посиланням на внутрішній лист компанії
Як випливає з внутрішнього листи Schwarz, копію якого має у своєму розпорядженні видання, виведенням Lidl в Україну буде займатися 47-річний Адам Мішчішин. Менеджер офіційно представлений як країновий менеджер Lidl Україна. Документ про призначення Мішчишина підписаний генеральним директором Lidl Гердом Хшановским і директором із закупівель Тімом Борком.
Група Schwarz, у якій працюють 500 000 співробітників, входить у число провідних роздрібних компаній у світі. Штаб-квартира компанії розташована у Неккарзульмі, Німеччина. Основними брендами роздрібної торгівлі продуктами харчування є компанії Lidl і Kaufland. Також у групу компаній входить виробництво продуктів харчування Schwarz Produktion і компанія з утилізації, сортування і переробки відходів PreZero.
За даними офіційного сайту компанія управляє 12900 магазинами у 33 країнах, виручка у 2020 році склала EUR125,3 млрд.
Ми відправили офіційний запит до прес-служби Shwarz і у разі відповіді опублікуємо його.
//Оновлення: Retailers отримав офіційну відповідь від компанії. Публiкуємо її повністю. «Lidl постійно вивчає потенційні цілі розширення та аналізує місцеві ринкові умови і можливості клієнтів. В даний час ми не можемо коментувати потенційні цільові країни, місця розташування магазинів або дати відкриття. У Lidl ми цінуємо прозору і надійну комунікацію і будемо тримати наших співробітників і зацікавлені сторони в курсі подій у мірi необхідності»//.