Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Lidl запускає у продаж власний мерч у Британії. Серед товарів: шкарпетки, шорти і сумки
Фото: shemazing
Lidl запускає у Великобританії продаж товарів під власним брендом, включаючи кросівки, шкарпетки, шорти і сумки. Про це повідомляє Charged Retail.
Мережа вперше запустила обмежений асортимент кросівок під власним брендом у Фінляндії ще у липні 2020 року. Тоді мерч викликав ажіотаж серед покупців. Кросівки швидко зникли з магазинів, їх можна було купити на таких сайтах як eBay, де їх перепродавали у 30 разів дорожче реальної вартості.
Тепер Lidl заново запускає кросівки у продаж разом з іншими товарами. Ціна сумки Lidl by Lidl трохи більше $1, а пари шкарпеток — $2.
Як пише Charged Retail, на сайті Amazon вже є оголошення з товарами Lidl, за ціною, що значно перевищує їх первісну вартiсть, а кросівки продаються на Ebay за £38,95 ($ 53,75).
Колекція буде доступна з 16 вересня.