Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
“ОККО” веде перемовини щодо купівлі “Коло”, вартість угоди оцінюється у $15–20 млн
Фото: Коло
“ОККО” веде перемовини щодо купівлі продуктової мережі “Коло”, до якої входить понад 250 магазинів формату “біля дому”. Forbes Україна оцінює вартість угоди у $15–20 млн.
У червні 2021-го мережа “Коло”досягла відмітки у 250 магазинів, саме тоді почалися перемовини щодо її продажу, про це розповів Forbes на умовах анонімності топ-менеджер інвесткомпанії.
Претендент на купівлю активу – АЗС “ОККО” бізнесмена Віталія Антонова, статки якого оцінюються у 2021-му у $385 млн.
Співзасновник “Коло” Сергій Войцеховський не підтвердив і не спростував перемовини. «Зараз ера партнерства й екосистемної логіки. Ми ведемо переговори з великою кількістю компаній, – відповів Войцеховський.– Але коментуємо тільки те, що сталося. Можу тільки прокоментувати, що ми нікому нічого не продали». Схожу відповідь надала і виконавча директорка мережі “Коло” Марина Сергієнко.
За даними “Спарк-Інтерфакс”, засновану у 2017-му мережу “Коло” розвиває компанія ТОВ “Арітейл”, 90% якої належать акціонерному товариству “Магнітар”, 10% – кіпрській B. V. Eternity Holdings Limited. Джерела на ринку повʼязують рітейлера з одним із співвласників найбільшої мережі «АТБ-Маркет» Геннадієм Буткевичем.
В OKKO Group розглядають різні варіанти розвитку, в тому числі у роздрібній торгівлі. «Але говорити однозначно, як саме буде виглядати цей шлях розвитку і з якими з відомих вітчизняних чи міжнародних брендів він буде повʼязаний, поки що передчасно», – відповіли Forbes у пресслужбі компанії.
Як повідомлялося, у квітні 2021-го “ОККО” вела переговори щодо купівлі франшизи американської мережі швидкого харчування Burger King. І навіть шукала управлінську команду й приміщення під майбутні заклади. У мережі АЗС, тоді офіційно співпрацю з американською компанією не підтвердили, але і не спростували.
“Коло” може бути гарною альтернативою Burger King», – каже топ-менеджер інвесткомпанії. Інший топ-менеджер на умовах анонімності каже, що за рахунок магазинів формату «біля дому» “ОККО” розширить свою присутність у Києві.