Dream Town провів реконцепцію. Тепер він просто Dream. Перша черга отримала назву Yellow, друга - Berry

23.09.2021
1720

Торговий центр Dream Town у рамках ребренгдінга змінює свою назву на Dream. Крім того, обидві черги торгового центру пофарбували у різні кольори. Будівля черги, яка розташована між станціями метро "Оболонь" і "Мінська" тепер жовтого кольору (Dream Yellow), а чергу на "Мінській" і "Героїв Дніпра" - фіолетового (Dream Berry). На даний момент завершена реконструкція 80% екстер'єру будівель, ще 20% планується здійснити у наступному році. Розповідаємо чому торговий центр зважився на ребрендинг і на які показники розраховує.


Концепцію ребрендингу розробило агентство Banda Agency. За словами керуючого директора Романа Ємця, реконцепція пов'язана зі змінами у перевагах споживачів і зміни напрямків рітейлу. У планах менеджменту торгового центру - вирівняти трафік між двома чергами шляхом створення унікального концепту і tenant-mix: у Dream Yellow зібрати бренди середній/середній плюс, а у Dream Berry - середній/середній мінус.

Потенційна аудиторія ТРЦ - мільйон відвідувачів, з яких 700 000 - 800 000 живе у найближчій доступності, Ще приблизно 200 000 проживає у містах-сателітах, а також котеджних селищах, які розташовані північніше Києва. «Якщо потенційний мільйон два рази приїде у ТРЦ протягом місяця, наш трафік орієнтовно складе 1,7 - 2 млн відвідувачів на місяць. Тому нашим завданням є з двох будівель зробити один ТРЦ для всього мільйона щоб вони більше нікуди не виїжджали », - зазначив Ємець під час презентації ребрендингу.

ТРЦ планується грамотно інтегрувати у навколишнє середовище, шляхом взаємодії з жителями сусідніх будинків та прилеглих районів. Також за словами директора по маркетингу Dream Надії Лінської, ТРЦ розробляє більш зрозумілу зовнішню і внутрішню навігацію. «Ми вже поміняли нумерацію входів, щоб покупцям було простіше орієнтуватися. Ми також зв'язалися зі службами таксі і попросили їх внести нашу карту у їх навігацію. Всередині ми плануємо зробити більш зрозумілу інтерактивну навігацію у додатку, а також працюємо над запуском нового сайту. Наступний рік будемо активно займатися саме діджитал сферою », - зазначила Надія.

 

 

 

Як змінилася загальна орендна площа ТРЦ з моменту початку реконцепції у 2019 році?

 

З 2019 по 2021 рік загальна орендна площа магазинів непродовольчих товарів зросла на 17% - до 59%. До 2022 року, зазначив Роман Ємець, ця цифра має збільшитися до 65%.

Крім того, площа ресторанів, кафе і фудкорту скоротилася з 7% до 5%, магазини продуктових товарів з 8% до 6%, а розваги - з 40% до 18%. У свою чергу, кількість площ під послуги зросла з 3% до 12%.

  • Нагадаємо, з весни 2019 року у першій і другій чергах ТРЦ почалася реставрація. У першій черзі фудкорт був замінений фуд-холом. На місці продуктового магазину Novus відкрився магазин H&M. Також на місці LC Waikiki і Brocard відкрився "Сільпо", а у другій черзі він відкрився на місці магазину "Космо".
  • У другій черзі на місці аквапарку з'явився Sport Life, магазини Intersport Discount і "Спортмастер Дисконт", а також дві танцювальні школи, скалодром, гольф-клуб і боулінг-клуб. За даними Forbes, загальні інвестиції у проект реконцепції бізнесу склали $12 млн.

Авторка: Людмила Будiна

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.