Додаток онлайн-рітейлера одягу Shein у липні скачували у два рази частіше, ніж Amazon

09.09.2021
431

Фото: Justin Chin / Bloomberg

Китайський онлайн-рітейлер Shein закріпив статус найпопулярнішого додатка для покупок. У липні 2021 року його завантажили, в цілому, 17,52 млн разів у Google Play Store і Apple App Store, повідомляє Retail Gazette, з посиланням на дані сайту onlinecasinomaxi.de. Показник скачування Shein перевершив кількість завантажень додатка Amazon за той же період - 7,46 млн завантажень.


Ці дані показують, наскільки популярним став додаток, незважаючи на те, що внутрішні процеси і операції викликають питання у споживачів етичної моди. Рітейлер зайняв менше 10% Індексу прозорості у 2021 році, поряд з такими брендами як Canada Goose, Jil Sander, Dolce&Gabbana, Max Mara і New Yorker.

Незважаючи на це додаток називають "Тік-струмом" e-commerce. Протягом останніх восьми років воно щорічно збільшувалася більш ніж на 100%.

У жовтні 2020 року зазначені Euromonitor International показали, що Shein стає найбільшим у світі додатком торгівлі модним одягом.

Згідно TechCrunch з посиланням на дані App Annie і SensorTower, 11 травня рітейлер обігнав Amazon і став найзавантажуванішим додатком для покупок на обох iOS, досягнувши того ж результату у магазині додатків Android через шість днів.

В окремому звіті NotBoring йдеться, що Shein також займає перше місце у категорії покупок магазину додатків для iOS у 56 країнах і займає перше місце у ще 124 країнах.

«Такі інновації, як методи Гейміфікація, які винагороджують користувачів за кожен вхід у додаток, забезпечують лояльну і активну базу користувачів. У Shein також є ефективна здатність поєднувати медіа та розваги з покупками, з такими подіями, як віртуальні покази мод і прямі трансляції, утримуючи існуючих користувачів у додатку, і в той же час залучаючи невикористаних клієнтів », - прокоментував редактор onlinecasinomaxi.de Рекс Паскуаль.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.