Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
У Києві кур’єри доставки Bolt Food розпочали страйк через зниження виплат
Фото: Facebook/ГО "Трудові Ініціативи"
У Києві кур’єри доставки Bolt Food розпочали страйк через оголошене компанією зниження виплат, які вони отримують за замовлення. Також, хочуть привернути увагу до небезпечних умов праці та відсутності страхування. Про це повідомила ГО “Трудові ініціативи” у Facebook.
Як повідомляється, у ході страйку кур’єри щодня після 14:00 вимикають додаток платформи, щоб компанія не могла виконувати свої функції через брак робочих рук.На знак підтримки страйку вони приклеюють на свої рюкзаки наліпки. Для поширення ідеї розклеюють постери на місцях скупчення кур’єрів і малюють графіті із закликом долучатися до страйку.
Страйком кур’єри хочуть добитися:
- визначення нижнього порогу заробітку за замовлення (коефіцієнт);
- повернути градацію преміювання (бонуси);
- підняти питання якісного страхування здоров'я і реєстрації транспорту.
“Страйк почався після зниження виплат майже на 50%. Витрати на транспорт ті ж самі, ризики ті ж самі, а грошей вдвічі менше. Це нас обурило!”, — пояснює кур’єр Артем.
Retailers відправив запит компанії Bolt Food. Якщо компанія надасть коментар, ми доповнимо новину.
//Оновлено. Bolt Food надала офіційний коментар регіонального менеджера в Україні, Ігоря Шрамко. Публікуємо коментар повністю:
«Bolt Food ― це платформа, яка об’єднує кур’єрів, ресторани та їхніх клієнтів і забезпечує доставку їжі у найбільш швидкий, доступний і зручний спосіб. Для того щоб надавати всім нашим клієнтам (кур’єрам, закладам харчування та їхнім користувачам) максимально вигідні умови, ми застосовуємо алгоритми балансу попиту і пропозиції. Вони передбачають гнучку систему бонусів для кур’єрів, систему знижок для залучення нових клієнтів, різноманітні акції тощо.
Високий прибуток кур’єра формується за рахунок поєднання базового доходу та бонусів і забезпечується завдяки наявності достатньої кількості замовлень. Саме тому ми залишаємо за собою право комбінувати ці інструменти. Водночас дохід кур’єрів нашої платформи є стабільно високим завдяки тому, що кількості замовлень постійно збільшується. Надалі ми плануємо продовжувати стимулювати зростання попиту на послугу Bolt Food, інвестуючи у цей напрям. Така політика буде економічно вигіднішою як для компанії, так і для кур’єрів. Компанія зможе збільшити базу клієнтів, підключити нові ресторани до застосунку і покращити пропозицію. Своєю чергою кур’єри зможуть отримувати більше замовлень і підвищувати свій прибуток. Наразі рівень можливого доходу для кур’єрів на платформі Bolt Food є найвищим на ринку України.
Ми, команда Bolt Food, віримо в те, що щасливі кур’єри надають кращий сервіс людям, які замовляють швидку доставку їжі. Тому ми регулярно повідомляємо про всі новини та заплановані зміни у роботі системи і просимо надавати зворотний зв’язок із цих питань. Ми прагнемо забезпечити найвигідніші умови для всіх наших клієнтів і партнерів. З першого дня запуску сервісу в Україні ми надаємо страховку для наших кур’єрів, про що регулярно повідомляємо через внутрішні канали комунікації».//