Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Instagram почав показувати у вкладці Shop просуванні товари і змінив перехід за посиланням з Stories
Одна з популярних соцмереж Instagram внесла деякі зміни: зокрема, у внеску Shop тепер будуть показуватися товари, які рекламуються брендами, а також змінений формат переходу за посиланням з Stories, повідомляє компанія.
Вкладка Shop
У країнах, де доступна вкладка Shop і де активний e-commerce, Instagram надав брендам і компаніям можливість публікувати свої товари. Рекламні пости у вкладці Shop будуть відзначені написом "спонсорували". Фото товарів будуть представлені у форматі "плитки" - клієнт може клікнути на потрібний товар і прочитати про нього всю інформацію.
Крім того, покупці зможуть ознайомитися зі схожими товарами, дізнатися все про доставку і оплату, зберегти товар у "Вибране" і перейти на сайт бренду для оформлення замовлення.
Фото: Instagram
Stories
За даними видання Verge, з 30 серпня Instagram зміне формат переходу за посиланням з Stories користувачів.
Раніше користувачі могли свайпати посилання знизу вгору для того, щоб перейти на сайт - тепер соцмережа для цього буде використовувати стікери. Передбачається, що спочатку стікери для переходу за посиланням будуть такі ж, як і стікери локації.
Причиною змін в Instagram називають незручність - якщо у Stories є посилання, то, відповідно, немає можливості відповісти на цю сторіз. З появою стікерів цієї проблеми не буде.
Джерело: Depositphotos