Більше 40 000 товарів, 2 поверхи і зона для гостей. Як працює магазин Moyo 24/7 і у чому особливості його онлайн-просування

27.08.2021
3009

Фото: Moyo

Наприкінці 2018 року рітейлер техніки і електроніки Moyo відкрив цілодобовий склад-магазин на Почайній у Києві. Начальник відділу реклами Moyo Наталія Случай на онлайн-конференції WebPromoExperts розповіла про те, що зараз собою являє магазин Moyo 24/7 і про те, як компанія намагається його просувати в онлайні і офлайні.


 

За словами Случай, у цілодобовому магазині Moyo 24/7 доступно більш ніж 40 000 товарів - ці ж товари продаються на сайті moyo.ua. Поруч з магазином знаходиться склад Moyo, тому товар можуть доставити протягом 20 хвилин, після чого клієнт може прийти до магазину і забрати своє замовлення.

У магазин приїжджають клієнти не тільки з усього Києва, а й з прилеглих міст. А відсоток відвідування і покупок після 21:00 і до 8:00 у середньому становить 10%.

Як влаштований магазин?

У Moyo 24/7 два поверхи. На першому знаходиться відділ електроніки: смартфони, ноутбуки, телевізори, аксесуари, і деякі сезонні товари. Наприклад, влітку на першому поверсі продаються електросамокати, побутова техніка, холодильники, невеликі вентилятори або кондиціонери. На другому поверсі представлена ​​вбудована побутова техніка, кухні, товари для дітей та особистого користування.

"Родзинка" другого поверху - це зона для гостей. Там є TV, де клієнти, які планують придбати телевізор, сидячи на дивані, можуть у правильному ракурсі побачити якість зображення. Також тут знаходиться кава-зона.

Крім того, для клієнтів створена зручна і легка бонусна програма, яка не є якимось "квестом" - наприклад, якщо у клієнта є бонуси, він може списати до 50% на свою покупку в незалежності від того, акція це чи ні. «Тим самим ми створюємо цей відмінний клієнтський досвід для того, щоб вони до нас поверталися за наступними покупками», - каже Случай.

Просування магазину

Для Moyo важливо було налаштувати усі воронки комунікацій зі споживачем: зробити розподіл по каналах, щоб охопити максимальну аудиторію різного віку, інтересів і комунікувати з ними тією мовою, яка їм буде зрозуміла.

  • Moyo використовує всі канали у Google. Перший контакт клієнта з компанією відбувається саме в онлайні.

Найважливішим для нас були локальні клієнти, тому що магазин знаходиться у нетрафіковому місці і у перший раз його досить складно знайти. У 2020 році у локальних кампаніях, крім геолокації ми почали запускати рекламні кампанії - коли клієнт робить запит у Google, він шукає цю точку, бачить її режим роботи і бачить останні рекламні пропозиції. Таким чином ми наростили свою відвідуваність.

  • Медіа (ЗМІ) - для охоплення нових, унікальних користувачів, а також для просування конкретних товарів і пропозицій.
  • Відеокампанії. Відеороликом можна донести більше інформації, ніж одним банером, навіть якщо він з текстом.
  • Facebook. Для охоплення аудиторії використовуються інструменти платної реклами, яка дозволяє таргетуватися і отримувати платне охоплення по Києву і містам-супутникам.

У таргетованій кампанії потрібна інформація направляється на якийсь конкретний сегмент споживачів. Для цього потрібно розуміти потребу потенційних клієнтів, наприклад, жителів новобудов, які нещодавно купили квартиру. Логічно, що їм швидше за все потрібна буде техніка - тоді з ними комунікація більше націлена на конкретні цінові пропозиції. Стрічка новин Moyo доповнюється знанням про компанію. Аудиторія Facebook - від 25 до 64 років. На сьогоднішній день там знаходиться 70% жінок і 30% чоловіків.

  • Instagram. Через цю соцмережу ми доповнюємо та розширюємо аудиторію. У Instagram на аккаунт Moyo підписана в основному чоловіча аудиторія. Щомісяця у своїх постах ми нагадуємо, що у нас є цілодобовий магазин і розповідаємо про акції.
  • Блогери/лідери думок. Ми обираємо київських блогерів, у яких є своя лояльна аудиторія. ЛГД розповідають про свій вдалий досвід покупки у нашому магазині, тим самим додатково збільшують впізнаваність і привертають увагу підписників до Moyo 24/7.
  • TikTok. Moyo зайшов у соцмережу у минулому році. Сьогодні у профілі проводяться різні активності. Ця соцмережа залучає до компанії молоду аудиторію, у якій формується лояльність до магазину. Зрозуміло, що не всі вони є зараз покупцями Moyo, але тим не менш, знання магазину і бренду серед цієї аудиторії так само важливо.
  • PR-публікації. Остання активна фаза таких публікацій про магазин була у грудні 2020 року - масове розміщення понад 16 публікацій у 4 ТОП-ЗМІ.
  • Навігаційні борди. З огляду на що не всі клієнти цілодобового магазину користуються карткою, для них була зроблена офлайн-навігація. Завдання цих бордів - супроводжувати покупця до магазину.

Записав: Олександр Шаріпов

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.