Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Amazon буде виплачувати компенсації постраждалим клієнтам до $1000
Фото: Amazon
Amazon почне компенсувати покупцям збиток від неякісного товару, купленого на платформі. Про це повідомляє Retail Gazette. Протягом багатьох років клієнти подавали до суду на компанію. Нововведення допоможе скоротити кількість судових розглядів.
Клієнти, які подали до суду на Amazon, стверджували, що компанія несе відповідальність за продавців, які реалізують неякісну продукцію через інтернет-магазин.
Починаючи з вересня, компанія буде виплачувати компенсацію клієнтам на суму до $1000 по обґрунтованим претензіям. Також Amazon зобов'яже продавців проходити процедуру страхування відповідальності за якість продукції.
За словами онлайн-гіганта, цієї суми буде достатньо, щоб покрити більше 80% всіх претензій клієнтів. Однак додав, що розглядатиме окремі випадки, якщо продавець не відповідає або відхиляє претензію, тоді сума компенсації може бути вище.
У своєму блозі Amazon заявив, що буде використовувати сучасні системи виявлення шахрайства та зловживань з залученням зовнішніх незалежних експертів по страховому шахрайству.
Минулого місяця Комісія з безпеки споживчих товарів США (CPSC) подала на Amazon до суду, після того як з'ясувалося, що на платформі продавалася величезна кількість небезпечних товарів. Йдеться про партію фенів, що продаються без захисту від ураження електричним струмом, 24 000 несправних детекторів чадного газу і дитячого одягу, яка порушує стандарти безпеки для легкозаймистих тканин.
До сих пір Amazon могла у значній мірі ухилятися від відповідальності за товари, що продаються сторонніми продавцями, стверджуючи, що вона діє як "постачальник послуг".