Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Beyond Meat повідомив про зростання збитків через високі витрати на виробництво рослинного м'яса
Фото: Beyond Meat
Найбільший виробник рослинного м'яса Beyond Meat відзвітував про зростання збитків через високі витрати і інвестиції у розвиток бізнесу. Компанія представила аналітикам помірний прогноз зростання продажів до кінця року у зв'язку зі зниженням попиту з боку ресторанів і нових спалахів COVID-19 у США, повідомляє Forbes.
«Я з оптимізмом дивлюся на те, що чекає нас попереду», - сказав генеральний директор і засновник компанії Ітан Браун у бесіді з аналітиками. Він зазначив, що деякі ресторани більш консервативні відносно того, скільки продуктів вони замовляють на тлі зростання випадків зараження дельта-штамом коронавируса і нестачі працівників.
Продажі продуктів харчування Beyond Meat у США збільшилися на 31,8%, до $149,4 млн, і перевищили очікування аналітиків з Уолл-стріт у $140,8 млн. У другому фінансовому кварталі чистий збиток компанії збільшився до $19,7 млн у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Компанія заявила, що збитки зросли через інвестиції у розширення бізнесу - збільшення робочої сили і витрат на маркетинг - і більш високих транспортних витрат. У США, на частку яких припадає дві третини виручки Beyond, попит на продукти впав у порівнянні з минулим роком, коли споживачі накопичували запаси продовольства в умовах локдауна.