Shopping Index: у січні трафік відвідувачів у магазинах впав на 18%

15.02.2022
1109

Фото: rau.ua

Watcom Україна, спираючись на дані індексу динаміки відвідуваності торговельних закладів України Shopping Index, підсумував результати січня для галузі ритейлу. Згідно з ними, цілий місяць щотижнево відбувалося зниження трафіку відвідувачів торговельних центрів відносно попередніх тижнів в середньому на 5% і за місяць трафік впав на 18%.


Зазначається, що така поведінка покупців є типовою. Зазвичай, перші тижня року відзначаються падінням трафіку, зростання відбувається з 5-6 тижня, стимулом до якого є три причини: закінчення періоду тривалих новорічних канікул, запит на товари до нового весняно-літнього сезону та бажання придбати подарунки близьким до періоду традиційних свят у лютому-березні.

На думку аналітиків Watcom Україна особливих привидів для хвилювання наразі не має:

  • Вплив пандемії на стабільність економіки зменшується, можна очікувати пожвавлення попиту та трафіку з поступовим зняттям карантинних заходів, поверненням споживачів та звичайного життя.

  • Короткострокові зниження курсу гривні до долара, які беруть до уваги як споживачі, так і бізнес, має у підґрунті головним чином психологічний фактор: геополітична ситуація сприяє витоку капіталів, і щойно напруга піде на спад, показники стабілізуються.

  • У поточному році вже не очікується такого суттєвого подорожчання енергоносіїв, і як наслідок, суттєвого зростання цін, яке впливає на платоспроможність та поведінку споживачів. Згідно з підрахунками уряду, реальні доходи населення виросли на 6%, рівень заробітної плати у грудні 2021 року досягнув майже $600, що дозволить нівелювати можливі негативні наслідки.

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.