Кількість скачувань додатку Rocket під час пандемії зросла у шість разів. Які процеси допомогли у цьому компанії?

27.07.2021
2922

За три роки після запуску у Дніпрі, сервіс доставки Rocket (раніше Raketa) почав працювати у 28 містах України і у 4 країнах: Нідерландах, Греції, Франції та на Кіпрі. На конференції GET Business Festival маркетинг-директор Rocket Олег Любарець розповів про те, яких результатів компанія досягла під час пандемії, як їй вдалося завоювати 40% ринку і яку маркетинг-модель використовує компанія для цього.


 

О работе во время пандемии

Головними викликами для компанії було перевести команду на віддалену роботу і у цих умовах запускати доставку у нових містах. Ще одним викликом стало підключення до платформи великої ресторанної мережі фаст-фуд - McDonald`s. За словами Любарца, переговори тривали півроку і треба було реалізувати певний SLA (Угода про рівень надання послуги - ред.) Для того, щоб забезпечити якість сервісу - зокрема, доставку їжі за 20 хвилин. Крім того, одним з важливих умов McDonald`s була присутність у всіх містах, де вони є - таким чином, Rocket за один день запустив 10 міст віддалено.

Яких показників компанія досягла за час пандемії

Незважаючи на труднощі, компанії все-таки вдалося:

  • збільшити штат співробітників з 50 до понад 400 осіб;

  • виростити штат кур'єрів з 200 до 5000 чоловік;

  • збільшити кількість завантажень мобільного додатка з 400 000 на початку 2020 року до 2,5 млн у липні 2021 року.

 

Фото: скріншот з презентації Rocket

У кінці 2020 року компанія Sensor Tower, яка аналізує ринок по використанню мобільних додатків, внесла Rocket у ТОП-10 додатків по фудтеху в Європі.

 

Фото: скріншот з презентації Rocket

Маркетинг-модель Rocket

У роботі компанія використовує досить просту модель - це чотири речі: see, think, do, care.

See - це коли ти "формуєш" себе у Google. У нас немає мети мотивувати людину купити - наш девіз "Ми - Rocket, сервіс доставки їжі".

Коли у людини з'являється потреба - think - ти починаєш думати, що "мені чогось хочеться" і починаєш згадувати "а що ж було на етапі see".

Do - це коли ти вже зацікавлений і ти готовий зробити конкретний крок.

Care - післяпродажна лояльність та підтримка.

Які маркетингові канали використовує Rocket?

Display (банерна реклама) бере участь на кожному з кроків see, think, do, care і відповідає кожному з них. Воно створює знання про бренд, нагадує про нього і може "конвертувати" клієнта.

Influencers (реклама через блогерів), працює на перших двох етапах - see та think, і дуже слабо конвертує клієнта вчинити будь-яку конкретну дію.

Direct-marketing дуже важливий для Rocket, адже на цій метриці будується увесь бізнес.

 

Фото: скріншот з презентації Rocket

Формування маркетинг-команди

  • inhouse. Rocket формує стратегічну експертизу у себе всередині і вірить у те, що люди які знаходяться всередині бізнесу, можуть дати максимальний perfomance у порівнянні з part-time співробітниками або агентствами;

  • data-driven mindset. Усі рішення приймаються на основі даних, тому важливо сформувати "аналітичну" команду;

  • баланс acquisition & retention & activation - у даному випадку мова про те, що ти повинен відповідати зростанню ринку, а в кращому випадку - рухатися швидше його;

  • гнучкість. Ринок дико динамічний і дуже важливо адаптуватися під його реалії. Наприклад, локдаун або коли йде дощ, попит на замовлення зростає і потрібно бути адаптованим, щоб забезпечити "вивезення" цього попиту;

  • культура тих людей, які працюють в команді.

Записав: Александр Шаріпов

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.