Засновники Food vs Marketing відкривають FVSM Hub. У локації будуть тестувати нові формати

23.07.2021
3310

Визуализации пространства от Food vs Marketing

Київська компанія Food vs Marketing, яка розвиває формати закладів Ramen vs Marketing і Banh Mi vs Marketing планує відкриття комплексу FVSM Hub. У ньому буде знаходиться коворкінг, хостел, офіс-трансформер, оранжерея, а також заклади Ramen vs Marketing і Coffee vs Marketing. Про це повідомляє The Village.


 

Триповерхова будівля хаба розташоване у районі Березняки у Києві, де на першому поверсі будівлі вже почала працювати у тестовому режимі кав'ярня Coffee vs Marketing, у якій розплатитися можна тільки готівкою.

Також на першому поверсі планують відкрити шостий ресторан мережі Ramen vs Marketing. Наступні два поверхи хочуть виділили під коворкінг. На третьому поверсі також планують відкрити готельні апартаменти, які здаватимуть в оренду. Крім цього на задньому дворі хочуть створити оранжерею.

FVSM Hub позиціонують себе як all-inclusive coworking. Усередині простору планують надавати повний цикл послуг резидентам, включаючи сервіс адміністратора, хімчистку та зону відпочинку з терасою. Особливістю даного проекту стане те, що резиденти також отримають кешбек на страви у закладах Food vs Marketing.

Зараз у приміщенні йде реконструкція, орієнтовну дату запуску коворкінгу планують на жовтень 2021 року. Загальна вартість проекту оцінюється у $ 300 000.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.