Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
LVMH придбали контрольний пакет акцій бренду вуличного одягу Off-White
Фото: Off White
Конгломерат LVMH, який володіє такими модними брендами, як Louis Vuitton, Dior, Givenchy і іншими, придбав 60% акцій бренду Off-White, повідомляє High Snobiety. Фінансова сторона угоди не розкривається.
Власником решти 40% продовжує бути засновник бренду Вірджіл Абло. Крім роботи в Off-White він також займає пост креативного директора чоловічої лінії Louis Vuitton, і нова угода зміцнить його відносини з LVMH.
Новина з'явилася після того, як LVMH оголосила про запуск однойменного люксового бренду "Фібі Файло" -колишнього креативного директора Céline. Покупку Off-White керівництво LVMH задумало не тільки заради самого бренду, але і для того, щоб спільно з Абло запустити нові бренди, а також попрацювати з дизайнером безпосередньо над проектами всередині конгломерату, не тільки модними.
Абло співпрацюватиме також з підрозділом готелів і алкогольним напрямком LVMH. Відомо також, що Вірджіл Абло отримав нову посаду у LVMH - але поки не повідомляється, яку саме, зазначає The New York Times.
Off-White продемонстрував колосальне зростання з моменту запуску у 2012 році, ставши одним з найбільших люксових брендів вуличного одягу. За цей час бренд Вірджіла Абло встиг співпрацювати з такими брендами, як Nike, Jimmy Choo, IKEA, Byredo і іншими.