Продажі Burberry повертаються до рівня, який був до пандемії. На це, у тому числі, вплинули молоді покупці

20.07.2021
1907

Фото: Next Brands

Продажі люксового британського виробника і продавця модного одягу Burberry повернулися до доковідного рівня і навіть трохи перевищили його. Про це повідомляє The Guardian, з посиланням на фінансову звітність компанії за другий квартал цього року (перший квартал 2021 фінансового року компанії). За даними звіту продажі досягли £ 479 млн. Це на 86% вище, ніж за аналогічний період 2020 року та на 1% вище за рівень продажів у другому кварталі 2019 року.


 

За словами компанії, зростання продажів викликаний інтересом серед молодих покупців, при цьому особливо популярними виявилися вироби зі шкіри, куртки та взуття.

Burberry, яка управляє 454 магазинами, концесіями і франшизами по всьому світу, заявила, що зробила "дуже добрий початок року", і відновлення дозволило їй відмовитися від стратегії знижок, що застосовується у магазинах і в онлайні в усьому світі під час пандемії для стимулу продажів. Уже у другому кварталі цього року продажі без знижок зросли на 121% у порівнянні з минулим роком і на 26% у порівнянні з 2019 роком.

«Повноцінні продажі демонструють зростання, оскільки наші колекції і кампанії залучили до бренду нових, більш молодих покупців люкса», — заявив генеральний директор Burberry Марко Гоббетті.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.